ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑδειάζει από γενικούς ασθενείς και μετατρέπεται σε νοσοκομείο Covid ο Ερυθρός Σταυρός

Αδειάζει από γενικούς ασθενείς και μετατρέπεται σε νοσοκομείο Covid ο Ερυθρός Σταυρός

Έχει ήδη ξεκινήσει η μεταφορά των ασθενών που δεν νοσούν από κορωνοϊό σε άλλα νοσοκομεία

Το βράδυ της Τρίτης δόθηκε εντολή να μετατραπεί σε νοσοκομείο αποκλειστικά για Covid περιστατικά ο Ερυθρός Σταυρός (επίσημη ονομασία Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Αθηνών Κοργιαλένιο Μπενάκειο Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού) και να εκκενωθεί από τους νοσηλευόμενους ασθενείς, που είναι γενικά περιστατικά.

Αυτό ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος, ο οποίος πρόσθεσε ότι έχει ήδη ξεκινήσει η μεταφορά των ασθενών που δεν νοσούν από κορωνοϊό σε άλλα νοσοκομεία.

Το συγκεκριμένο νοσοκομείο έχει πληρότητα 100% στις ΜΕΘ Covid, μαζί με: Σισμανόγλειο, Ευαγγελισμό, Σωτηρία, Γεννηματάς, Αγία Όλγα, Ελπίς, Ιπποκράτειο, Ασκληπιείο, Τζάνειο, Αττικόν, Θριάσιο και ΝΙΜΤΣ.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης