ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΤο tweet - κόλπο του Λαγού μέσα από το περιπολικό

Το tweet – κόλπο του Λαγού μέσα από το περιπολικό

Έμπλεξε την ορθοδοξία με την AstraZeneca...

Τη στιγμή που άνδρες της Interpol συνέλαβαν τον καταδικασμένο για την εγκληματική οργάνωση Χρυσή Αυγή Γιάννη Λαγό, λίγες ώρες αφότου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ψήφισε την άρση ασυλίας του, ο ίδιος έσπευσε να tweetάρει μέσα από το περιπολικό…

Μάλιστα σκαρφίστηκε να προσθέσει τα hashtags #AstraZeneca #Εμβολιο προκειμένου να έχει η ανάρτησή του μεγαλύτερη απήχηση και να εμφανίζεται σε όσους αναζητούν tweets που αφορούν τον εμβολιασμό με το συγκεκριμένο σκεύασμα, θέμα που πρωτοστατεί τις τελευταίες μέρες σε δελτία ειδήσεων και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Είμαι σε Βελγικό περιπολικό. Οι κλέφτες, άθεοί και ανθέλληνες με πάνε φυλακή. Μένω πιστός για Χριστό και Ελλάδα. Είμαι περήφανος που δεν προσκύνησα ποτέ. ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ ΖΗΤΩ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ #AstraZeneca #Εμβολιο» έγραψε.

https://twitter.com/IoannisLagos3/status/1386991901207932928

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης