ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑ16χρονη έπεσε από μπαλκόνι τετάρτου ορόφου στα Γιαννιτσά

16χρονη έπεσε από μπαλκόνι τετάρτου ορόφου στα Γιαννιτσά

Το κορίτσι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Γιαννιτσών, όπου υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση

«Βουτιά» από τον τέταρτο όροφο πολυκατοικίας έκανε 16χρονη στα Γιαννιτσά. 

Σύμφωνα με το logospellas.gr η ανήλικη έπεσε από το μπαλκόνι του διαμερίσμος, κάτω από αδιευκρίνιστες έως τώρα συνθήκες, όπου διέμενε με τη μητέρα της.

Το κορίτσι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Γιαννιτσών όπου υποβάλλεται σε πολλαπλό χειρουργείο. Το περιστατικό διερευνάται από το Αστυνομικό Τμήμα Πέλλας.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης