25/1/2022

Νίκη Κεραμέως: «Δεν υπάρχει καμία συζήτηση για κλείσιμο σχολείων»

Συντάκτης: Newsroom

Δημοσιευση:

Με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών αλλάζει συνολικά το τι διδάσκεται στα σχολεία

Για όλους και για όλα μίλησε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Αναφέρθηκε στα Νέα Προγράμματα Σπουδών, στην αξιολόγηση και τις αντιδράσεις που εκδηλώνονται, ενώ ακόμα μια φορά ήταν κατηγορηματική ότι «δεν υπάρχει καμία συζήτηση για κλείσιμο σχολείων».

Η υπουργός ανέφερε ότι αλλάζει τόσο το περιεχόμενο, όσο και ο τρόπος διδασκαλίας σε συνδυασμό με τη γενίκευση της ψηφιακής διάστασης. Η πιλοτική εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών θα ξεκινήσει αμέσως στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία και θα είναι διετής, ενώ την άλλη εβδομάδα ξεκινά και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που θα συμμετέχουν σε αυτή. Οι αλλαγές αυτές αποσκοπούν, σημείωσε η κ. Κεραμέως, σε «ένα σχολείο σύγχρονο, διαδραστικό, που θα ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις του 21ου αιώνα» και πρόσθεσε, ότι «η συμβολή των εκπαιδευτικών και σε αυτή τη μεταρρύθμιση είναι καθοριστική».

Σχετικά με τις αντιδράσεις που εκδηλώνονται για την αξιολόγηση από την εκπαιδευτική κοινότητα, χαρακτήρισε «ψευδείς ειδήσεις» τις αναφορές για τη δημοσιοποίηση της κατηγοριοποίησης και κατάταξης των σχολείων και πρόσθεσε, πως δεν υπάρχει «απολύτως καμία σύνδεση της αξιολόγησης σχολείων με τη χρηματοδότησή τους». Η κ. Κεραμέως τόνισε, πως «ο χαρακτήρας της αξιολόγησης είναι αμιγώς βελτιωτικός, στοχεύει στο να αποτυπωθεί η υφιστάμενη κατάσταση σε σχέση με το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο».

Επίσης, αναφέρθηκε στις διαφορές που έχει το νέο νομοσχέδιο για την αξιολόγηση με το νομοσχέδιο της προηγούμενης κυβέρνησης. Τέλος, η κ. Κεραμέως επισήμανε, ότι «είναι χρέος της Πολιτείας να επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς, γι’ δίνουμε μεγάλη βαρύτητα σε οριζόντιες επιμορφώσεις».

«Τα σχολεία θα παραμείνουν ανοικτά»

Ερωτηθείς για το εάν τίθεται θέμα κλεισίματος των σχολείων η υπουργός ήταν κάθετη. «Δεν υπάρχει καμία συζήτηση για κλείσιμο σχολείων. Τα υγειονομικά πρωτόκολλα τηρούνται πολύ καλά στα σχολεία μας από εκπαιδευτικούς, μαθητές, τις οικογένειές τους, μέλη της τοπικής αυτοδιοίκησης. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τους αυξημένους αυτοδιαγνωστικούς και εργαστηριακούς ελέγχους -σε περίπτωση κρούσματος οι στενές επαφές κάνουν 7 δωρεάν τεστ την εβδομάδα- μας επιτρέπει να εντοπίζουμε εγκαίρως κυρίως ασυμπτωματικούς φορείς και συνεπώς να περιορίζουμε σημαντικά τη διασπορά. Αυτή την ώρα βρίσκονταν σε αναστολή λειτουργίας μόλις οχτώ τμήματα σε όλη τη χώρα σε πάνω από 80.000 τμήματα συνολικά. Εάν είχαμε μαζική διασπορά στα σχολεία, τότε θα είχαμε χιλιάδες τμήματα κλειστά. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι όταν τα σχολεία άνοιξαν τον περασμένο Σεπτέμβριο, περίπου 29% των ημερήσιων κρουσμάτων αφορούσε σε παιδιά έως 18 ετών. Τώρα το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί στο 22%. Έχουμε επιλέξει συνειδητά, παρά το σημαντικό οικονομικό κόστος, να επενδύσουμε στους αυξημένους διαγνωστικούς ελέγχους στην εκπαιδευτική κοινότητα, προκειμένου να διασφαλίσουμε την ατομική και δημόσια υγεία αλλά και τη δια ζώσης λειτουργία των σχολείων μας. Παραμένουμε πάντοτε σε επιφυλακή και παρακολουθούμε πολύ στενά την εξέλιξη της πανδημίας».

Οι αλλαγές που φέρνουν τα Νέα Προγράμματα Σπουδών

Αναφερόμενη στα Νέα Προγράμματα Σπουδών τόνισω πως η πιλοτική εφαρμογή τους θα ξεκινήσει αμέσως στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία και θα είναι διετής, ενώ την άλλη εβδομάδα ξεκινά και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που θα συμμετέχουν σε αυτή.

«Για πρώτη φορά μετά από είκοσι χρόνια αλλάζει συνολικά το τι διδάσκεται στα σχολεία από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο, το πως διδάσκεται, ενώ γενικεύεται και η ψηφιακή διάσταση σε ό,τι αφορά τα προγράμματα σπουδών. Η προσπάθεια ξεκίνησε πριν από περίπου ένα χρόνο και, παρά την πανδημία, σήμερα έχουμε 166 νέα προγράμματα σπουδών. Τα 123 εκπονήθηκαν εκ νέου και 43 επικαιροποιήθηκαν μετά τη σημαντική προσπάθεια που είχε γίνει την τριετία 2011-2014. Τα προγράμματα σπουδών περιλαμβάνουν το περιεχόμενο του μαθήματος, κατευθύνουν τον σχεδιασμό του μαθήματος με ενδεικτικές δραστηριότητες και προτάσεις αξιολόγησης, ενώ προσδιορίζουν τους στόχους τους μαθήματος και τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα. Η πιλοτική εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών θα ξεκινήσει αμέσως στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία και θα είναι διετής, ενώ την άλλη εβδομάδα ξεκινά και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που θα συμμετέχουν σε αυτή. Η συμβολή των εκπαιδευτικών και σε αυτή τη μεταρρύθμιση είναι καθοριστική, ενώ ιδιαίτερα σημαντική είναι και η ανατροφοδότηση που αναμένουμε από εκείνους. Για όλους αυτούς τους λόγους προβλέψαμε η πιλοτική εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών να είναι διετής και βεβαίως δεν θα αφορά ακόμη τους μαθητές της Β’ και Γ’ Λυκείου, που ετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά η ένταξη των μεγαλύτερων τάξεων θα γίνει σταδιακά, μετά την διετία».

Παραδείγματα για κάθε άξονα που αλλάζει

«Θα σας δώσω συνολικά τρία παραδείγματα, ένα για κάθε άξονα που αλλάζει.

Το πρώτο που αλλάζει είναι το πώς διδάσκουμε. Πλέον περνάμε σε μία πιο κριτική, πιο βιωματική προσέγγιση. Για παράδειγμα στο μάθημα της Ιστορίας, αντί οι μαθητές να αποστηθίζουν ιστορικά γεγονότα, θα καλούνται να γράψουν μία επιστολή, μπαίνοντας οι ίδιοι στη θέση ενός ιστορικού προσώπου. Αντί να αποστηθίζουν τι έκανε ο Ελευθέριος Βενιζέλος, θα καλούνται να γράψουν μια επιστολή σαν να είναι ο Ελευθέριος Βενιζέλος, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα της συγκεκριμένης εποχής.

Το δεύτερο που αλλάζει είναι το τι διδάσκουμε. Πέραν του ότι εκσυγχρονίζεται η ύλη που προβλέπουν τα προγράμματα σπουδών, γενικεύεται και η διαθεματικότητα και η διεπιστημονικότητα. Για παράδειγμα στη Φιλοσοφία, εντάσσονται θεματικές εφαρμοσμένης ηθικής, η βιοηθική και η ηθική στην τεχνητή νοημοσύνη.

Το τρίτο που αλλάζει είναι η γενίκευση της ψηφιακής διάστασης. Για παράδειγμα στη Γεωγραφία, οι μαθητές θα μπορούν να συμμετέχουν σε εικονικές περιηγήσεις σε διάφορα μέρη ανά τον κόσμο και θα μπορούν να εξασκούνται στη χαρτογραφία κάνοντας χρήση ψηφιακών μέσων. Απαραίτητος για την υλοποίηση αυτής της διάστασης είναι ο κατάλληλος εξοπλισμός, εξ ου και ένα σημαντικό κονδύλι του Ταμείου Ανάκαμψης αφορά στην αγορά διαδραστικών πινάκων που θα μπουν στα σχολεία μας».

«Στόχος μας ένα σχολείο σύγχρονο»

Όσον αφορά στους στόχους των εν λόγω αλλαγών είπε: «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα σχολείο σύγχρονο, διαδραστικό, που θα ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις του 21ου αιώνα. Βρισκόμαστε στο μέσο της θητείας και στον τομέα της Παιδείας έχουμε ήδη υλοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος του κυβερνητικού προγράμματος που είχε εξαγγείλει η Νέα Δημοκρατία και ο πρόεδρος Κυριάκος Μητσοτάκης. Τα νέα προγράμματα σπουδών έχουν πολλαπλά οφέλη, για τους μαθητές, για τους εκπαιδευτικούς, για το σχολικό περιβάλλον. Με τα νέα προγράμματα, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με σύγχρονη γνώση στη βάση επιστημονικών και κοινωνικών εξελίξεων, μαθαίνουν μέσω νέων, βιωματικών και συμμετοχικών μεθόδων διδασκαλίας, ενώ εκπαιδεύονται στο πώς να σκέφτονται δημιουργικά και κριτικά και να εστιάζουν στην ουσία της γνώσης αντί να αποστηθίζουν άκριτα την ύλη. Την ίδια στιγμή οι εκπαιδευτικοί ενδυναμώνονται ώστε να γίνουν σχεδιαστές και συντονιστές ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος μάθησης, ενθαρρύνονται να οραματιστούν και να πρωτοτυπήσουν, ενώ παράλληλα αποκτούν πρόσβαση σε πλούσιο υποστηρικτικό υλικό, εκπαιδευτικά εργαλεία και κοινότητες μάθησης. Όλα τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα το σχολικό περιβάλλον να εξελίσσεται σε ζωντανό εργαστήριο έρευνας, επικοινωνίας, δράσης και έκφρασης, να εμπνέει, να ευαισθητοποιεί και να ενεργοποιεί τη σχολική κοινότητα, και ταυτόχρονα να γίνεται ελκυστικό, να κεντρίζει το ενδιαφέρον και την περιέργεια των μαθητών».

Τι απαντά για τις αντιδράσεις που εκδηλώνονται για την αξιολόγηση από την εκπαιδευτική κοινότητα

«Η αξιολόγηση είναι ένα εξαιρετικά πολύτιμο εργαλείο που εφαρμόζεται σε πολλές χώρες εδώ και τριάντα χρόνια. Ο χαρακτήρας της είναι αμιγώς βελτιωτικός, στοχεύει στο να αποτυπωθεί η υφιστάμενη κατάσταση σε σχέση με το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο, να εντοπιστούν τα σημεία που έχουν περιθώρια βελτίωσης και να επιτευχθεί η βελτίωση αυτή, αναβαθμίζοντας συνολικά την εκπαίδευση στη χώρα μας. Η αξιολόγηση λοιπόν που έχει ξεκινήσει κινείται σε συγκεκριμένους άξονες, όπως οι καινοτόμες διδακτικές μέθοδοι και η εξωστρέφεια. Εάν για παράδειγμα διαπιστωθεί ότι ένα σχολείο δεν κάνει καθόλου δράσεις εξωστρέφειας, αυτό σημειώνεται ως πεδίο βελτίωσης και ενθαρρύνεται η συμμετοχή σε προγράμματα όπως Erasmus+, e-twinning και άλλα ευρωπαϊκά και διεθνή προγράμματα που προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα και αποφέρουν σημαντικά οφέλη στα παιδιά.

Εντυπωσιάζει πάντα η μανία καλλιέργειας κραυγαλέων “fake news” από κάποιους για να τρομοκρατήσουν εκπαιδευτικούς. Και εξηγούμαι: δεν υπάρχει πουθενά πρόβλεψη για δημοσιοποίηση κατηγοριοποίησης και κατάταξης σχολείων, όπως δολίως αναφέρουν κάποιοι, επίσης δεν υπάρχει απολύτως καμία σύνδεση της αξιολόγησης σχολείων με τη χρηματοδότησή τους – αυτή είναι τελείως ανεξάρτητη και γίνεται απευθείας από τους Δήμους.

Ας είμαστε ξεκάθαροι: επιλέξαμε να αποδώσουμε εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στους εκπαιδευτικούς στη διαδικασία της αξιολόγησης. Το σύστημα ζητάει από τους ίδιους να αποτυπώσουν την υφιστάμενη κατάσταση και να διαγνώσουν περιθώρια βελτίωσης. Και οφείλουμε να υπογραμμίσουμε ότι σχεδόν το σύνολο των σχολείων της χώρας μας -περισσότερα από 13.000- έχουν ήδη συμπληρώσει την πρώτη φάση αξιολόγησης. Θεωρώ δε αδιανόητη την πρακτική συνδικαλιστικών ηγεσιών που μοίρασαν στα σχολεία «φασόν» κείμενα αξιολόγησης. Αφενός γιατί ωθεί τους εκπαιδευτικούς σε παραβίαση του νόμου, ο οποίος ρητά προβλέπει εξειδικευμένη για κάθε σχολείο αξιολόγηση, προσαρμοσμένη στις ιδιαιτερότητές του, αφετέρου γιατί υποτιμά και επιχειρεί να χειραγωγήσει τους εκπαιδευτικούς, ζητώντας τους να κοροϊδέψουν στην ουσία τους ίδιους τους συναδέλφους τους και τους μαθητές τους, αποκρύπτοντας την αλήθεια σχετικά με περιθώρια βελτίωσης και θετικές δράσεις. Επιχειρεί να τους αφαιρέσει το δικαίωμα να συζητήσουν για το πώς μπορεί να γίνει το σχολείο καλύτερο. Είναι καίριας σημασίας το γεγονός ότι η πλειονότητα των σχολείων συμμετείχε κανονικά στη διαδικασία και η αξιολόγηση εφαρμόζεται επιτέλους για πρώτη φορά οριζοντίως στη χώρα μας. ‘Αλλωστε η ίδια η κοινωνία όχι απλά ζητά, αλλά απαιτεί, αξιολόγηση, και η απαίτηση αυτή γίνεται πράξη».

Μιλώντας για τις διαφορές του νέου νομοσχεδίου με το ν/σ Γαβρόγλου είπε: «Ασφαλώς και προηγήθηκε συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς φορείς αλλά και με εκπαιδευτικούς στα σχολεία, σε επισκέψεις που κάνουμε συστηματικά πάνω από 2 χρόνια τώρα. ‘Αλλωστε αρκετές από τις αλλαγές που εν τέλει εισήχθησαν στην αξιολόγηση προήλθαν από θέματα που έθιξαν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί. Για παράδειγμα, σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών, κάποιοι εκπαιδευτικοί είχαν εκδηλώσει προβληματισμό για το ενδεχόμενο η αξιολόγησή τους να γίνεται μόνο από τον Διευθυντή με τον οποίο μπορεί να μην διατηρούν καλές σχέσεις. Εισακούοντας αυτόν τον προβληματισμό, προβλέψαμε στις τελικές διατάξεις η αξιολόγηση να γίνεται από 3 πρόσωπα: τον Διευθυντή Σχολείου, τον Σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης του σχολείου και τον Σύμβουλο της συγκεκριμένης ειδικότητας.

Σχετικά με διαφορές με το νομοσχέδιο ΣΥΡΙΖΑ το οποίο δεν εφαρμόστηκε ποτέ, θα αναφέρω κάποιες ενδεικτικά:

– Εκείνο δεν είχε καθόλου αξιολόγηση εκπαιδευτικών, είχε μόνο αξιολόγηση σχολικής μονάδας, και τούτο γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ είχε πάρει ξεκάθαρη θέση κατά της αξιολόγησης εκπαιδευτικών.

– Η δε αξιολόγηση σχολικής μονάδας προβλεπόταν μόνο εσωτερική (δηλ. μόνο από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς).

Εμείς προβλέψαμε υποστηρικτικό ρόλο στη διαδικασία αξιολόγησης σχολικής μονάδας και στους συμβούλους εκπαίδευσης και στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και στην Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».

Χρέος της Πολιτείας να επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς

Τέλος για το αίτημα των εκπαιδευτικών που ζητούν μόνιμη συστηματική επιμόρφωση σχολίασε:  «Η αλήθεια είναι ότι στο παρελθόν η Πολιτεία δεν έκανε κατά τη γνώμη μου όσα έπρεπε για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Είναι χρέος της Πολιτείας να επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς, γι’ αυτό και από την ανάληψη των καθηκόντων μας δίνουμε μεγάλη βαρύτητα σε οριζόντιες επιμορφώσεις. Για οποιαδήποτε καινοτομία εισάγεται στα σχολεία, όπως για παράδειγμα τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, παρέχουμε επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς μας προκειμένου να τους δώσουμε τα εργαλεία και τα εφόδια που απαιτούνται για να εξελίσσονται διαρκώς και να βελτιώνεται το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο. Η ενίσχυση της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μας – και σε καινοτομίες αλλά και σε άλλους τομείς, όπως στους βασικούς εγγραμματισμούς – αποτελεί ξεκάθαρη προτεραιότητά μας».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Ακολουθήστε μας στο Youtube!

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΣΥ για όλες τις δουλειές… Τα εφημερεύοντα νοσοκομεία στην Αττική – Τι γίνεται με την ηλεκτροδότηση

Εκτός από την πανδημία, το σύστημα Υγείας τέθηκε σε συναγερμό και για την κακοκαιρία.

Προσοχή: Ανοικτά θα είναι την Τρίτη μόνο φαρμακεία, βενζινάδικα, σούπερ μάρκετ και καταστήματα τροφίμων

Κλειστά θα παραμείνουν αύριο Τρίτη το λιανικό εμπόριο και οι τράπεζες, ενώ ανοικτά θα...

Σύγκρουση τρένων στη Λιβαδειά: 11 τραυματίες – Επιχείρηση μεταφοράς τους στο νοσοκομείο

Μία ολόκληρη επιχείρηση εκτυλίχθηκε για να μεταφερθεί η αμαξοστοιχία από το σημείο όπου ήταν...

Ασθενοφόρα μπλοκαρισμένα στους δρόμους λόγω του χιονιά – Σοβαρά προβλήματα σε νοσοκομεία – Που έχει διακοπεί η κυκλοφορία

Αγώνας δρόμου για να μεταφερθούν επείγοντα περιστατικά στα νοσοκομεία που εφημερεύουν

Έχασε τη μάχη με τον κορωνοϊό ο αντιδήμαρχος Λαμίας, Θανάσης Αργύρης

Μόλις στα 62 του χρόνια έχασε τη μάχη με τον κορωνοϊό ο Αντιδήμαρχος Λαμιέων,...

Με υποθερμία εγκλωβισμένος οδηγός – Δεν μπορεί να φτάσει το ΕΚΑΒ!

Συνεχίζονται τα σοβαρά προβλήματα από την κακοκαιρία «Ελπίδα», με οδηγούς να είναι εγκλωβισμένοι εδώ...

Αργία και στα σχολεία αύριο – Δεν έχει ούτε τηλεκπαίδευση

Αργία στα κλειστά δημόσια και ιδιωτικά σχολεία αύριο Τρίτη αποφασίστηκε από την κυβέρνηση. Δεν...

Παραιτήθηκε ο δικηγόρος του ιερέα που κατηγορείται για βιασμό ανήλικης: «Μου απέκρυψε σημαντικές πληροφορίες»

Αφού πρώτα «πλακώθηκε» στον αέρα δύο πρωινών εκπομπών, ο ποινικολόγος Ανδρέας Θεοδωρόπουλος αποφάσισε, τελικά,...

Έβγαλε ανακοίνωση για να ζητήσει… συγνώμη από τους οδηγούς η Αττική Οδός!

Με ένα... συγνώμη στους οδηγούς που ταλαιπωρούνται για ώρες εγκλωβισμένοι, νομίζει η Αττική Οδός...

Σύγκρουση τρένων στη Λιβαδειά με τραυματίες!

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, από τις 3 το μεσημέρι η επιβατική αμαξοστοιχία Intercity...

Με αντιολισθητικές αλυσίδες ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας!

Σφοδρή χιονόπτωση πλήττει όλη την Αττική, με την κακοκαιρία «Ελπίδα» να δείχνει τα δόντια...

Σφοδρή επίθεση του πρώην υπαρχηγού της Πυροσβεστικής στον Στυλιανίδη για την Αττική Οδό

Ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Στυλιανίδης έριξε το φταίξιμο για την...

Γενική αργία σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα αύριο Τρίτη!

Η κυβέρνηση αποφάσισε να εξαγγείλει γενική αργία σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα για αύριο...

Ο Στρατός στην Αττική Οδό για να σώσει τους εγκλωβισμένους οδηγούς!

Πλήρως ανίκανο το επιτελικό κράτος, ζητάει τη βοήθεια του Στρατού για να απεγκλωβίσει τους...

Ηρωικός ντελιβεράς ρύθμιζε την κυκλοφορία στη Λεωφόρο Μαραθώνος!

Από το πρωί γινόταν ο κακός χαμός στη Λεωφόρο Μαραθώνος, με οδηγούς εγκλωβισμένους, κατάσταση...

Σκηνές «αρχαίας τραγωδίας» στην Αττική Οδό, με απεγνωσμένους οδηγούς εγκλωβισμένους από νωρίς το μεσημέρι!

Δόθηκε εντολή για τη διενέργεια της προκαταρκτικής εξέτασης για την αναζήτηση ευθυνών για την απαράδεκτη κατάσταση στον αυτοκινητόδρομο

Σχολιαστε το αρθρο

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Επικό «δικό σας το υπόλοιπο» στον αέρα του ΣΚΑΪ!

«Όμορφα είναι έξω εδώ, ρίχνει πολύ χιονάκι, άντε όμως...

Τέρμα οι δηλώσεις από την πλευρά της ανήλικης που κατήγγειλε τον ιερέα για βιασμό

Η γνωστή ποινικολόγος και δικηγόρος της οικογένειας της ανήλικης...

Σάλος από την τοποθέτηση του Δημήτρη Καμπουράκη για τα ανήλικα κορίτσια και τα κατηχητικά

Ο Δημήτρης Καμπουράκης αναφερόμενος στην υπόθεση βιασμού ανήλικης κοπέλας...

Συνελήφθη ψευδόμενος ο Γεραπετρίτης: Ο Φουρθιώτης δημοσιεύει «θερμό» SMS του υπουργού!

Κάθε λεπτό που ο υπουργός Επικρατείας παραμένει στη θέση του, γελοιοποιεί το ίδιο το πολίτευμα

Σύγκρουση τρένων στη Λιβαδειά με τραυματίες!

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, από τις 3 το...

Σήψη μέχρι το κόκκαλο! 10 σκάνδαλα που τα… έφαγε το σκοτάδι

Η συστημική συνεργασία κυβέρνησης και «πρόθυμων» ΜΜΕ για να μη φτάνει στα ρουθούνια των πολιτών η μπόχα! Οι απόπειρες να θαφτούν τα ψέματα Μητσοτάκη

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ