ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑνήλικοι έβγαλαν μαχαίρια σε Γυμνάσιο στο Αιγάλεω!

Ανήλικοι έβγαλαν μαχαίρια σε Γυμνάσιο στο Αιγάλεω!

Απείλησαν καθηγητή και μαθήτρια την ώρα του μαθήματος

Αδιανόητες σκηνές εκτυλίχτηκαν σε σχολείου του Αιγάλεω, όταν ανήλικοι μπήκαν με απειλητικές διαθέσεις κρατώντας μαχαίρι.

Συγκεκριμένα, τρία παιδιά 5, 7 και 10 ετών μπήκαν στο Γυμνάσιο με κουζινομάχαιρα απειλώντας μαθήτρια αλλά και καθηγητή, την ώρα της Γυμναστικής. Ειδοποιήθηκε η Αστυνομία, η οποία έσπευσε στο σημείο και συνέλαβε τα παιδιά, αλλά και τους γονείς τους, για παραμέληση. Τα παιδιά που έκαναν την επίθεση σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν Ρομά. Το σχολείο στεγάζεται σε προσωρινό χώρο τα τελευταία τέσσερα χρόνια, με τους γονείς να καταγγέλλουν κενά στην περίφραξη.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης