Γιατί χρειάζεται ένα φίλτρο λαδιού και πόσο συχνά πρέπει να αλλάζεται

Must Read

Μια ειδική συσκευή καθαρισμού, το φίλτρο λαδιού, χρησιμοποιείται για την προστασία του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πρέπει να αλλάζεται σε κάθε αλλαγή λαδιού, καθώς φιλτράρει τα λειαντικά σωματίδια και τα κατάλοιπα της καύσης.

Το αυτοκίνητό σας δεν θα σας απογοητεύσει ποτέ αν το φροντίζετε σωστά: έγκαιρη συντήρηση, αλλαγή λαδιών, μπουζί και όλων των φίλτρων.

Το φίλτρο λαδιού είναι ένα εξάρτημα σε έναν κινητήρα, είτε βενζίνης είτε ντίζελ, το οποίο έχει σχεδιαστεί για τον καθαρισμό του λαδιού του κινητήρα. Παίζει σημαντικό ρόλο στο αυτοκίνητό σας, επηρεάζοντας την ποιότητα της οδήγησής σας. Είναι σημαντικό να το αλλάζετε εγκαίρως και να ελέγχετε αν έχει φράξει. Μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας ή να το πάτε σε ένα εργαστήριο.

Φωτογραφία του φίλτρου λαδιού από το euantallaktika.gr

Γιατί χρειάζεστε φίλτρο λαδιού;

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το φίλτρο λαδιού έχει μια σημαντική και απαραίτητη λειτουργία σε ένα αυτοκίνητο – καθαρίζει το λάδι που εισέρχεται στον κινητήρα. Είναι γεγονός ότι όταν ένα αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση, τα προϊόντα καύσης από τους κυλίνδρους συσσωρεύονται στο λάδι. Τα προϊόντα αυτά υποβαθμίζουν τις λιπαντικές ιδιότητες. Η τριβή μεταξύ των μεταλλικών τμημάτων του κινητήρα δημιουργεί επίσης ροκανίδια που φθείρουν τα ρουλεμάν ολίσθησης. Το φίλτρο λαδιού απορροφά όλα τα παραπάνω και διατηρεί την ομαλή λειτουργία του κινητήρα.

Το φίλτρο λαδιού μπορεί να είναι ένα από τα ακόλουθα

  • Είναι φίλτρο ενός τεμαχίου. Βρίσκεται σε ένα μονοκόμματο περίβλημα – δηλαδή αφαιρείται μαζί με το στοιχείο φίλτρου. Ένα τέτοιο φίλτρο είναι πολύ εύκολο στη χρήση – ξεβιδώστε και βιδώστε ένα νέο στοιχείο στη θέση του. Αλλά κοστίζει περισσότερο.
  • αποσυναρμολογούμενο. Στην περίπτωση αυτή, το σώμα παραμένει στη θέση του, μόνο το στοιχείο φίλτρου, το οποίο απαιτεί αντικατάσταση, αφαιρείται. Δεν είναι τόσο εύκολο να αλλάξει όσο η μη αποσυναρμολογούμενη.

Αλλαγή του φίλτρου λαδιού: Χαρακτηριστικά της διαδικασίας

Το φίλτρο λαδιού πρέπει γενικά να αντικαθίσταται μαζί με το υγρό σέρβις. Για τους βενζινοκινητήρες, η διάρκεια ζωής του εξαρτήματος είναι περίπου 10.000 χιλιόμετρα και για τους κινητήρες ντίζελ – 15.000 χιλιόμετρα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η λειτουργία των κινητήρων ντίζελ εξαρτάται λιγότερο από τη μόλυνση του πετρελαίου.

Αν σας ενδιαφέρει να αντικαταστήσετε το φίλτρο λαδιού χωρίς να αλλάξετε το λάδι, δεν θα έχετε μεγάλο όφελος από μια τέτοια λύση. Ένα μολυσμένο υγρό θα προκαλέσει γρήγορη βλάβη του εξαρτήματος, οδηγώντας σε βλάβη του κινητήρα στο μέλλον.

Η αλλαγή λαδιού αλλά η παραμονή του παλιού φίλτρου δεν έχει επίσης κανένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα. Καθώς το λειτουργικό υγρό θα χάσει γρήγορα τα αρχικά του χαρακτηριστικά απόδοσης εάν έρθει σε επαφή με μολυσμένο μέσο φίλτρου. Εάν θέλετε να αλλάξετε το λάδι, θα πρέπει να αλλάξετε και το φίλτρο.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This