ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΖωή μέσα από το θάνατο στο νοσοκομείο Χανίων: Συγγενείς 44χρονου δωρίζουν τα όργανά του

Ζωή μέσα από το θάνατο στο νοσοκομείο Χανίων: Συγγενείς 44χρονου δωρίζουν τα όργανά του

Σε εξέλιξη σύσκεψη στο νοσοκομείο Χανίων για τη διαδικασία λήψης και μεταφοράς ζωτικών οργάνων

Ζωή μέσα από τον θάνατο αποφάσισε να δώσει η οικογένεια ενός 44χρονου, που «έφυγε» από την ζωή, στο νοσοκομείο Χανίων, αφού θα δωρίσει τα όργανά του, προσφέροντας το πιο πολύτιμο δώρο σε άλλους συνανθρώπους μας.

Ο άτυχος άνδρας ήταν εργαζόμενος στο νοσοκομείο Χανίων, όπου μάλιστα νοσηλευόταν το τελευταίο διάστημα. Αφού διαπιστώθηκε ότι είναι εγκεφαλικά νεκρός η οικογένειά του έλαβε τη γενναία απόφαση να δωρηθούν τα όργανά του, και ο δικός τους άνθρωπος να συνεχίσει να «ζει» μέσα από εκείνους που θα βοηθήσει.

Ως εκ τούτου, αυτή την ώρα σε εξέλιξη είναι σύσκεψη στο νοσοκομείο Χανίων, υπό τον διοικητή κ.Μπέα, προκειμένου να καθοριστούν οι λεπτομέρειες της διαδικασίας, με το πιθανότερο σενάριο να θέλει να σηκώνεται ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας για τη μεταφορά των οργάνων στην Αθήνα.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης