ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΚατέληξε βρέφος στην Πάτρα - Δωρίζονται τα όργανά του

Κατέληξε βρέφος στην Πάτρα – Δωρίζονται τα όργανά του

Νοσηλευόταν με κορωνοϊό και εγκεφαλική αιμορραγία

Μεγαλείο ψυχής από τους γονείς ενός βρέφους 5,5 μηνών που έχασε τη ζωή του το πρωί της Κυριακής στο Νοσοκομείο Παίδων του Ρίο, καθώς αποφάσισαν να δωρίσουν τα όργανα του παιδιού τους.

Το κοριτσάκι νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Παίδων του Νοσοκομείου της Πάτρας, με κορωνοϊό και εγκεφαλική αιμορραγία. Οι γονείς του άτυχου μωρού αποφάσισαν, παρά τον αβάσταχτο πόνο τους, να δωρίσουν τα όργανα του παιδιού τους, δίνοντας τη σχετική άδεια.

Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24, πιθανότατα το ήπαρ του κοριτσιού προορίζεται για την Ουγγαρία και οι νεφροί του για την Ολλανδία.

Η διαδικασία και τα τεστ που απαιτούνται, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης