ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΠτώση σοβάδων σε διάδρομο σχολής του ΕΚΠΑ

Πτώση σοβάδων σε διάδρομο σχολής του ΕΚΠΑ

«Από τύχη δεν έπεσε το ταβάνι στο κεφάλι μας» δηλώνουν οι φοιτητές

Καταγγελία για πτώση σοβάδων σε διάδρομο σχολής στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών έκαναν σήμερα φοιτητές του ιδρύματος.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρουν τα «Φοιτητικά Νέα», φοιτητές της ΣΕΦΦΑ του ΕΚΠΑ καταγγέλλουν πως «την Πέμπτη 16 Μαρτίου στο χώρο της σχολής και συγκεκριμένα έξω από τις αίθουσες του Μεγάλου Αμφιθεάτρου και της αίθουσας 5, οι σοβάδες από το ταβάνι φούσκωσαν και έπεσαν κυριολεκτικά κάτω».

«Μπορούμε να πούμε, ότι από τύχη δεν έπεσε το ταβάνι στο κεφάλι μας, ότι από τύχη δεν βρέθηκε κάποιος συμφοιτητής μας στο νοσοκομείο», τονίζουν χαρακτηριστικά.

*πηγή φωτο: foititikanea.gr

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης