ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΈχασε τις αισθήσεις του σε τουαλέτα νοσοκομείου και πέθανε την επόμενη μέρα στη ΜΕΘ!

Έχασε τις αισθήσεις του σε τουαλέτα νοσοκομείου και πέθανε την επόμενη μέρα στη ΜΕΘ!

Προσπάθησαν γιατροί και νοσηλευτές να τόν κρατήσουν στη ζωή

Ένα τραγικό περιστατικό έλαβε χώρα το μεσημέρι της περασμένης Δευτέρας 24/4,  στο νοσοκομείο Αγρινίου, όταν 64χρονος άνδρας βρέθηκε αναίσθητος σε τουαλέτα του νοσηλευτικού ιδρύματος, νοσηλεύθηκε για περίπου 12 ώρες ΜΕΘ και τελικά κατέληξε την επόμενη μέρα!

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άτυχος άνδρας είχε επισκεφθεί το νοσοκομείο Αγρινίου για να εξεταστεί από ιατρό, και μετά την επίσκεψη θέλησε να χρησιμοποιήσει μία από τις τουαλέτες του νοσηλευτικού ιδρύματος. Λίγη ώρα αργότερα, εντοπίστηκε από εργαζόμενο του νοσοκομείου, αναίσθητος, μέσα στην τουαλέτα και ακολούθησαν υπεράνθρωπες προσπάθειες εργαζομένων και ιατρών για να κρατηθεί στη ζωή. Ο άτυχος άνδρας νοσηλεύθηκε για περίπου 12 ώρες στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, όμως δυστυχώς, το πρωί της περασμένης Τρίτης 25/4, άφησε την τελευταία του πνοή. 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης