ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΠέταξαν καπνογόνο στο γραφείο της διευθύντριας σχολείου στον Ταύρο!

Πέταξαν καπνογόνο στο γραφείο της διευθύντριας σχολείου στον Ταύρο!

Προκλήθηκε μεγάλη αναστάτωση

Αναταραχή επικράτησε χθες το μεσημέρι σε επαγγελματικό λύκειο στην περιοχή του Ταύρου.

Σύμφωνα με το ieidiseis.gr, περίπου στη 1 το μεσημέρι άγνωστοι άναψαν καπνογόνο και το πέταξαν στο γραφείο της διευθύντριας.

Μέχρι στιγμής δεν έχει εξακριβωθεί αν οι δράστες ήταν μαθητές που είναι το πιθανότερο ή εξωσχολικοί.

Εκείνη την ώρα η διευθύντρια δίδασκε και έτσι δεν έπαθε το παραμικρό καθώς βρισκόταν σε σχολική τάξη. 

Ωστόσο από τους καπνούς επικράτησε χαμός στο σχολείο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την προανάκριση για το περιστατικό διενεργούν αστυνομικοί του τμήματος Ασφαλείας Μοσχάτου – Ταύρου στους οποίους παραδόθηκε το καπνογόνο.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης