ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΆγρια Δύση η Πάτρα - Επεισοδιακή καταδίωξη μπράβου από την Ομάδα ΔΙ.ΑΣ

Άγρια Δύση η Πάτρα – Επεισοδιακή καταδίωξη μπράβου από την Ομάδα ΔΙ.ΑΣ

Δεν δίστασε να αναπτύξει ταχύτητα και να εμβολίσει μηχανή της ΕΛ.ΑΣ τραυματίζοντας αστυνομικό

Σκηνές Άγριας Δύσης εκτυλίχθηκαν στην Πάτρα την νύχτα της Δευτέρας με άνδρες της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ να καταδιώκουν έναν οδηγό μοτισικλέτας μεγάλου κυβισμού, ο οποίος ανέπτυξε ταχύτητα και εμβόλισε μηχανή της ΕΛ.ΑΣ τραυματίζοντας στον πόδι έναν αστυνομικό.

Σύμφωνα με το pelop.gr, o μοτοσικλετιστής αγνόησε σήμα για έλεγχο που του έκαναν αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ στην συμβολή των οδών Αγίου Ανδρέου και Γούναρη, πάτησε γκάζι και συνέχισε την πορεία του.

Τότε, ξεκίνησε η καταδίωξη του οδηγού, ο οποίος ήταν γνωστός στις Αρχές για υποθέσεις της «νύχτας» και οπλοκατοχή.

Ο δράστης ανέπτυξε ταχύτητα και πέρασε τουλάχιστον 4 κόκκινα φανάρια στην προσπάθειά του να διαφύγει.

«Τώρα θα σας δείξω»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η καταδίωξη συνεχίστηκε μέχρι την οδό Σισσίνης, όπου ο μοτοσικλετιστής «εγκλωβίστηκε» σε στενό, οπότε και δεν δίστασε να αναπτύξει ταχύτητα και να εμβολίσει τη μηχανή της ΕΛ.ΑΣ τραυματίζοντας αστυνομικό, ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με το τοπικό Μέσο, όταν ο μοτοσικλετιστής ένιωσε ότι είναι εγκλωβισμένος απευθύνθηκε στους αστυνομικούς λέγοντας τους «τώρα θα σας δείξω».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης