ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣτο νοσοκομείο μαθήτρια μετά από ηλεκτροπληξία: Στόλιζε το χριστουγεννιάτικο δέντρο της τάξης!

Στο νοσοκομείο μαθήτρια μετά από ηλεκτροπληξία: Στόλιζε το χριστουγεννιάτικο δέντρο της τάξης!

Πιθανότατα το περιστατικό να οφείλεται σε διαρροή από λάμπες ή κόψιμο καλωδίου

Ένα άσχημο περιστατικό έλαβε χώρα σε Γυμνάσιο της Χερσονήσου Κρήτης, όταν μία μαθήτρια χτυπήθηκε από ηλεκτρικό ρεύμα την ώρα που προσπαθούσε να βάλει στην πρίζα τα λαμπιόνια του χριστουγεννιάτικου δέντρου!

Η μαθήτρια στόλιζε το δέντρο των Χριστουγέννων μαζί με εκπαιδευτικούς και συμμαθητές της, όταν υπέστη ηλεκτροπληξίαΑρχικά, μεταφέρθηκε στο αγροτικό ιατρείο της Χερσονήσου, ωστόσο αργότερα κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά της στο ΠΑΓΝΗ, όπου εξακολουθεί να νοσηλεύεται στην Παιδιατρική κλινική για προληπτικούς λόγους, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η υγεία της. «Τα παιδιά στόλιζαν μαζί με τους εκπαιδευτικούς το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Τι στιγμή που η κόρη μου προσπάθησε να ενεργοποιήσει τα λαμπιόνια τη χτύπησε το ρεύμα. Αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν λειτούργησε το ρελέ βραχυκυκλώματος στον πίνακα του σχολείου», ανέφερε ο πατέρας της νεαρής μαθήτριας, που δεν μπορεί να καταλάβει πώς από τη μια στιγμή στην άλλη κινδύνεψε το παιδί του. Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από το περιστατικό οι υπεύθυνοι του σχολείου κάλεσαν ηλεκτρολόγο, ο οποίος ελέγχει από χθες τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, αλλά και τις λειτουργίες του ηλεκτρολογικού πίνακα. Όλα δείχνουν ότι το ρελέ στον ηλεκτρολογικό πίνακα του σχολείου λειτουργεί κανονικά. Ενδεχομένως το περιστατικό να οφείλεται σε διαρροή από λάμπες ή κόψιμο καλωδίου. 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης