ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑπειλή για βόμβα στο νοσοκομείο παίδων «Αγία Σοφία»

Απειλή για βόμβα στο νοσοκομείο παίδων «Αγία Σοφία»

Τηλεφώνημα για ύπαρξη βόμβας στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» σήμανε συναγερμό στις Αρχές.

Το προειδοποιητικό τηλεφώνημα έγινε γύρω στις 22:00 το βράδυ στον τηλεοπτικό σταθμό Open, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως μια γυναίκα ανέφερε πως έχει τοποθετηθεί βόμβα στην είσοδο του νοσοκομείου, δίνοντας περιθώριο μισής ώρας μέχρι την έκρηξη.

Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, καθώς και κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.

Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν πως ο συναγερμός έληξε, καθώς, έπειτα από τις σχετικές έρευνες διαπιστώθηκε πως δεν υπάρχει κίνδυνος.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης