ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΦάρσα η απειλή για βόμβα στον ΟΠΕΚΑ

Φάρσα η απειλή για βόμβα στον ΟΠΕΚΑ

Δεν βρέθηκε τίποτα ύποπτο

Αποκαταστάθηκε η ηρεμία στα γραφεία του ΟΠΕΚΑ επί της οδού Πατησίων και οι υπάλληλοι επέστρεψαν στην εργασία τους καθώς ήταν τελικά φάρσα το τηλεφώνημα που απειλούσε ότι θα εκραγεί βόμβα. 

Το τηλεφώνημα προήλθε από μια γυναίκα, η οποία δεν ανέφερε τι ώρα θα γίνει η έκρηξη. Έτσι, σήμανε συναγερμός. Το κτίριο εκκενώθηκε και στο σημείο υπήρξε έντονη κινητοποίηση και άμεσα ξεκίνησαν έρευνες από το τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ).

Τελικά, δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο με αποτέλεσμα να σημάνει λήξη συναγερμού.

Στην οδό Πατησίων βρίσκονταν σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ωστόσο, τώρα η κυκλοφορία έχει επανέλθει κανονικά.

Δείτε επίσης:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συναγερμός στην ΕΛΑΣ! Τηλεφώνημα για βόμβα στον ΟΠΕΚΑ!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης