ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣυναγερμός στην ΕΛΑΣ: Τηλεφώνημα για βόμβα στο Πρωτοδικείο Αθηνών!

Συναγερμός στην ΕΛΑΣ: Τηλεφώνημα για βόμβα στο Πρωτοδικείο Αθηνών!

Στο σημείο σπεύδουν δυνάμεις της αστυνομίας - Έκλεισε η Δέγλερη

Αναστάτωση επικρατεί αυτή την ώρα στο Πρωτοδικείο Αθηνών.

Πριν από λίγο όλοι οι υπάλληλοι ενημερώθηκαν να εγκαταλείψουν την εργασία τους και να βγουν έξω καθώς υπήρξε τηλεφώνημα για βόμβα περίπου στις 9.30.

Ο άγνωστος που κάλεσε δεν έδωσε κάποιο χρονικό περιθώριο.

Εκκενώθηκε το ισόγειο, ο πρώτος και ο δεύτερος όροφος του κτίριου που βρίσκεται επί της οδού Δέγλερη.

Στο σημείο σπεύδουν αστυνομικές δυνάμεις και το τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) προκειμένου να ξεκινήσει η έρευνα. Για λόγους ασφαλείας η οδός Δέγλερη έχει κλείσει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε φωτογραφίες:

(πηγή φωτογραφιών protothema.gr)

Δείτε επίσης:

Προειδοποίηση για βόμβα σε νυχτερινό μαγαζί στη Λ. Συγγρού

Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης