ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΕκκένωση συρμού του Μετρό στο Μοναστηράκι!

Εκκένωση συρμού του Μετρό στο Μοναστηράκι!

Είναι δυνατόν;

Τελειωμό δεν έχουν τα περιστατικά που προκαλούν ανησυχία για την ασφάλεια και ταλαιπωρία για τους χιλιάδες πολίτες που χρησιμοποιούν τα μέσα σταθερής τροχιάς.

Το πρωί του Σαββάτου (4/1) ένας συρμός του μετρό (γραμμή 3) με κατεύθυνση προς το Αεροδρόμιο εκκενώθηκε στο σταθμό Μοναστηράκι, με τους εκνευρισμένους και ανήσυχους επιβάτες να στριμώχνονται… σαν σαρδέλες στις πλατφόρμες.

Όπως γράφει η «ΕφΣυν» που έφερε στο φως το περιστατικό, ήταν λίγο μετά της 08:00 όταν ο συρμός έκανε στάση στο Μοναστηράκι και παρέμεινε ακινητοποιημένος για λίγα λεπτά, ενώ τα φώτα άρχισαν να αναβοσβήνουν.

Περίπου δέκα λεπτά αργότερα αποφασίστηκε η εκκένωση του συρμού, ο οποίος αποσύρθηκε χωρίς να δοθεί κάποια εξήγηση για το τι συνέβη και ποιο ήταν το πρόβλημα.

*ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης