ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑποκλεισμός της Εθνικής Αθηνών-Λαμίας από τους αγρότες - Μπλόκο στο Κάστρο Βοιωτίας

Αποκλεισμός της Εθνικής Αθηνών-Λαμίας από τους αγρότες – Μπλόκο στο Κάστρο Βοιωτίας

Η Τροχαία επέβαλε διακοπή της κυκλοφορίας

Οι αγρότες συνεχίζουν δυναμικά τις κινητοποιήσεις και προχωρούν σε συμβολικούς αποκλεισμούς. Το απόγευμα της Παρασκευής έκλεισαν την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας στο ύψος του κόμβου του Κάστρου, στο 112 χλμ της ΠΑΘΕ, και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

https://exchange.glomex.com/video/v-d7g9657yt1op?integrationId=40599w17mbz7o7uw

 

Οι αγρότες της Βοιωτίας απέκλεισαν το εθνικό δίκτυο και η Τροχαία επέβαλε διακοπή της κυκλοφορίας στην Εθνική Οδό ενώ κατευθύνει τα αυτοκίνητα από παραδρόμους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Φωτό LamiaReport

Όσοι κινούνται από Αθήνα προς Λαμία πρέπει να εγκαταλείψουν το εθνικό δίκτυο στο ύψος του Ακραιφνίου, να ακολουθήσουν την παλαιά εθνική οδό μέσω Μαρτίνου και να επανέλθουν στον κόμβο του Μαρτίνου.

Όσοι κινούνται από Λαμία προς Αθήνα πρέπει να ακολουθήσουν την εκτροπή της κυκλοφορίας από το ύψος του Μαρτίνου, να κινηθούν προς Λάρυμνα και να κατευθυνθούν στην εθνική οδό στο ύψος του Ακραιφνίου.

https://exchange.glomex.com/video/v-d7g87t3izo01?integrationId=40599w17mbz7o7uw

 

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης