ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΜετρό Θεσσαλονίκης υπό... διάλυση: Ακινητοποιήθηκαν ξανά συρμοί!

Μετρό Θεσσαλονίκης υπό… διάλυση: Ακινητοποιήθηκαν ξανά συρμοί!

Πρόβλημα στην τροχιά 2

Δεν έχουν τελειωμό τα προβλήματα στο Μετρό της Θεσσαλονίκης με τους συρμούς να είναι για άλλη μια φορά ακινητοποιημένοι και τους πολίτες να μην μπορούν να διευκολυνθούν στις μετακινήσεις τους. 

Εκτός λειτουργίας ξανά έχουν βγει οι συρμοί του Μετρό στη συμπρωτεύουσα εδώ και λίγη ώρα, καθώς έχει προκύψει πρόβλημα με την ευθυγράμμιση του συρμού. Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρόβλημα εμφανίστηκε σε συρμό της τροχιάς 2. Μόλις έφτασε στον σιδηροδρομικό σταθμό, διαπιστώθηκε ότι ο συρμός δεν ευθυγραμμιζόταν με τις πόρτες. Έτσι, επέστρεψε στην προηγούμενη στάση (Δημοκρατίας) για να αποβιβαστούν οι επιβάτες. Για λόγους ασφαλείας, έχουν ακινητοποιηθεί όλοι οι συρμοί, μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης.

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης