Πριν από λίγο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έφτασε στην Σαντορίνη και αυτή την ώρα βρίσκεται στο κινητό συντονιστικό κέντρο «Όλυμπος» συνοδεία του υπουργού πολιτικής προστασίας Βασίλη Κικίλια, εκεί τον υποδέχθηκε ο Δήμαρχος του νησιού Νίκος Ζώρζος.









