ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΦάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό «Μοναστηράκι»

Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό «Μοναστηράκι»

Η αστυνομία έλεγξε τους χώρους του μετρό

Φάρσα τελικά αποδείχτηκε το τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό Μετρό «Μοναστηράκι».

Το τηλεφώνημα έγινε σε ιστοσελίδα στις 15:29 και ισχυρίστηκε πως θα εκραγεί βόμβα στον σταθμό του Μετρό στις 17:38.

«Δεν είναι φάρσα. Στις 17:38 θα εκραγεί βόμβα στον σταθμό μετρό στο Μοναστηράκι» είπε σύμφωνα με πληροφορίες ο άγνωστος.

Δυνάμεις της ΕΛΑΣ έσπευσαν στο Μοναστηράκι και έλεγξαν τους χώρους και διαπιστώθηκε πως δεν υπήρχε βόμβα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης