ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΤο υπουργείο Υγείας ενισχύει με 2.000 άτομα νοσοκομεία και ΕΚΑΒ στη μάχη κατά του κορωνοϊού

Το υπουργείο Υγείας ενισχύει με 2.000 άτομα νοσοκομεία και ΕΚΑΒ στη μάχη κατά του κορωνοϊού

Στην πρόσληψη 2.000 επαγγελματιών υγείας σε Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας και ΕΚΑΒ προβαίνει άμεσα το Υπουργείο Υγείας, προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες του συστήματος υγείας.

Συγκεκριμένα, οι 1.500 θέσεις αφορούν νοσηλευτές και οι 500 λοιπό επικουρικό προσωπικό (πληρώματα ασθενοφόρων-διασώστες, τραυματιοφορείς, παραϊατρικό προσωπικό, φυσικοθεραπευτές κ.α.)

Δείτε επίσης: Στις ευπαθείς ομάδες του κορωνοϊού οι καπνιστές και οι ασθενείς με υπέρταση, σύμφωνα με νέα έρευνα

Οι συμβάσεις που θα υπογραφούν θα είναι διετούς διάρκειας, ενώ η υποβολή των αιτήσεων για τις συγκεκριμένες θέσεις, θα γίνεται μέχρι τα μεσάνυχτα της Κυριακής 15 Μαρτίου 2020, στην ηλεκτρονική διεύθυνση loipoepikouriko.moh.gov.gr.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης