ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΠέθανε μόνη της ηλικιωμένη που επισκέφτηκε του Άγιους Τόπους - Σε καραντίνα η αδερφή της

Πέθανε μόνη της ηλικιωμένη που επισκέφτηκε του Άγιους Τόπους – Σε καραντίνα η αδερφή της

Νεκρή στο διαμέρισμά της βρέθηκε 81χρονη γυναίκα, στην περιοχή των Γλυκών Νερών.

Η ηλικιωμένη γυναίκα, επέστρεψε την Καθαρά Δευτέρα, από τους Άγους Τόπους, που επισκέφθηκε μαζί με την αδερφή της, η οποία και βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό.

Οι γείτονες ειδοποίησαν τις Αρχές και το ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε την σορό της άτυχης ηλικιωμένης.

Η αδερφή της που βρισκόταν σε καραντίνα, τηλεφωνούσε στην ηλικιωμένη τις τελευταίες δύο ημέρες χωρίς όμως να καταφέρνει να επικοινωνήσει μαζί της.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης