ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΗ καραντίνα οδήγησε τους διπλάσιους Έλληνες να ψωνίσουν ηλεκτρονικά

Η καραντίνα οδήγησε τους διπλάσιους Έλληνες να ψωνίσουν ηλεκτρονικά

Στροφή προς τις ηλεκτρονικές αγορές κατά την περίοδο της καραντίνας κάνουν οι Έλληνες καταναλωτές, με το 50% εξ αυτών να αναφέρει ότι θα συνεχίσει τις νέες συνήθειες του και όταν ξεπεραστεί η κρίση.

Συγκεκριμένα, σε σχέση με πέρυσι έχει διπλασιαστεί η τάση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα, από 21% του πληθυσμού που είχε κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο δεκαήμερο το 2019, σε 44% την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου 2020. Όσον αφορά στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες παράδοσης έτοιμου φαγητού, τα αντίστοιχα μεγέθη είναι από 13% το 2019 σε 25% τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους. Ειδικά στις παραγγελίες από ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ, η αύξηση των καταναλωτών είναι οκταπλάσια, αφού το 8% του πληθυσμού έχει παραγγείλει online τις τελευταίες δέκα ημέρες σε σχέση με κάτω του 1% που ήταν το 2019.

Επιπλέον, πέρα από την νέες ψηφιακές συμπεριφορές, έχουν αυξηθεί επίσης κατακόρυφα και οι αγορές τροφίμων από απόσταση. Αναλυτικά, το 10% των πολιτών έχει παραγγείλει τηλεφωνικά από συνοικιακό κρεοπωλείο ή οπωροπωλείο και το 5% αντίστοιχα από κοντινό ή συνοικιακό κατάστημα σουπερμάρκετ.

Τέλος, οι καταναλωτές, φαίνεται να είναι γενικά ικανοποιημένοι από τα ηλεκτρονικά καταστήματα (66%) και το online fast food delivery (65%), μία από τις κορυφαίες προϊοντικές κατηγορίες που αγοράζουν ψηφιακά οι Έλληνες.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης