ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑγρίνιο: 30χρονος έδειρε γιατρό και εξαφανίστηκε

Αγρίνιο: 30χρονος έδειρε γιατρό και εξαφανίστηκε

Ο 30χρονος αναζητείται

Στο νοσοκομείο του Αγρινίου σημειώθηκε ένα πρωτοφανές γεγονός βιας όταν ένας 30χρονος σε κατάσταση μέθης προσήλθε στα εξωτερικά ιατρεία και επιτέθηκε στον γιατρό.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το agrinionews, ο άνδρας είχε τραυματιστεί καθώς έφερε ελαφρύ κόψιμο στην παλάμη του.

Τότε, την ώρα που ο εφημερεύον γιατρός τον πλησίασε για να του παρέχει τις πρώτες βοήθειες, ο άνδρας του επιτέθηκε, τον γρονθοκόπησε και τράπηκε σε φυγή.

Άμεσα στο σημείο έσπευσαν οι Αρχές και έκτοτε ο 30χρονος αναζητείται.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως ο δράστης είναι γνώριμος στην αστυνομία καθώς έχει ιστορικό πλήθους υποθέσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης