ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΔώρα ζωής από 63χρονη μετά τον θάνατό της!

Δώρα ζωής από 63χρονη μετά τον θάνατό της!

Όσο υπάρχουν άνθρωποι...

Μέσα από τον θάνατό της, μια 63χρονη που νοσηλευόταν στο Βενιζέλειο νοσοκομείο, έδωσε ζωή σε άλλους συνανθρώπους της, μετά την απόφαση των συγγένων να προχωρήσουν σε δωρεά οργάνων μέσα από τον πόνο και την οδύνη που ζουν.

Η ζωή πάντα κερδίζει

Η διαδικασία λήψης των οργάνων ολοκληρώθηκε επιτυχώς στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου, όπου πραγματοποιήθηκε η έκτη κατά σειρά δωρεά.

Σύμφωνα με το neakriti.gr, τα όργανα της 63χρονης γυναίκας μεταφέρθηκαν ως εξής:

  • Ήπαρ και νεφροί προς το Λαϊκό Νοσοκομείο Αθηνών
  • Κερατοειδής προς το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου (ΠΑΓΝΗ)

Η δωρεά πραγματοποιήθηκε έπειτα από πρόταση της τοπικής συντονίστριας μεταμοσχεύσεων σε συνεργασία με τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου.

Δείτε επίσης:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης