Ο σοβαρός τραυματισμός ενός κοριτσιού στην Λάρισα στην περιοχή της της Αγιάς που έπεσε με το ποδήλατο της και χτύπησε τη κοιλιά της με το τιμόνι του είχε σαν αποτελέσμα να μεταφερθεί στο νοσοκομείο της πόλης.
Νοσηλεύεται εκτός κινδύνου
Λόγω της σοβαρότητας του τραυματισμού, μεταφέρθηκε αρχικά στο Γενικό Νοσοκομείο και στη συνέχεια στην Παιδοχειρουργική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.
Χάρη στην άμεση κινητοποίηση των γιατρών, η κατάσταση της υγείας της σταθεροποιήθηκε και πλέον νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.
Δείτε επίσης:
- Πυροβολισμοί στην Ομόνοια: Στο νοσοκομείο ένας τραυματίας
- Όλμο και χειροβομβίδα είχε στο σπίτι του στην Κυψέλη 57χρονος νοσηλευτής!
- Θεσσαλονίκη: Λαθραία ποτά και φυτοφάρμακα από την Ουκρανία με τουριστικά λεωφορεία







