ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΔήμος Κηφισιάς: Δώρο ζωής από τον Ξυπολυτά – Παρέδωσε έναν απινιδωτή στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς

Δήμος Κηφισιάς: Δώρο ζωής από τον Ξυπολυτά – Παρέδωσε έναν απινιδωτή στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς

«Η παρουσία ενός απινιδωτή στο σχολείο είναι ανεκτίμητη»

Ένα «δώρο ζωής» έκανε ο Δήμος Κηφισιάς την Τρίτη 14 Οκτωβρίου στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς, καθώς ο Δήμαρχος, Βασίλης Ξυπολυτάς παρέδωσε σήμερα το πρωί έναν απινιδωτή στη Διευθύντρια του σχολείου, Χριστιάνα Βαλάτα.

Ο κ. Ξυπολυτάς δήλωσε: «Η δέσμευση της δημοτικής αρχής στην πρόληψη, αλλά και την προστασία της δημόσιας υγείας είναι διαρκής και υπεύθυνη, καθώς η υγεία και ασφάλεια των ανθρώπων, πόσο μάλλον των παιδιών, αποτελούν για μας προτεραιότητα.  Η παρουσία ενός απινιδωτή στο σχολείο είναι ανεκτίμητη στο πλαίσιο παροχής πρώτων βοηθειών σε μια έκτακτη ανάγκη, καθώς στα πρώτα λεπτά και τα πιο κρίσιμα, μπορεί να σώσει τη ζωή ενός μαθητή ή μαθήτριας, όσο περιμένουμε το ασθενοφόρο και το γιατρό».

Διαβάστε περισσότερα στο dimarxos.gr

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης