Σάλος έχει προκληθεί με το βίντεο που δείχνει τη Δέσποινα Βανδή να μπαίνει σε περιπολικό, όταν το αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαινε, έπαθε λάστιχο, προκειμένου να τη μεταφέρει από τη Θεσσαλονίκη στη Χαλκιδική για τη συναυλία της.
Η Ελληνική Αστυνομία δίνει τη δική της εξήγηση για τη μεταφορά της τραγουδίστριας με περιπολικό, απαντώντας στις αντιδράσεις που προκάλεσε το περιστατικό.
Τι απαντά η ΕΛ.ΑΣ.
Όπως αναφέρουν οι αρμόδιες πηγές, το αυτοκίνητο της τραγουδίστριας παρουσίασε βλάβη, ενώ κατευθυνόταν προς την Καλλιθέα Χαλκιδικής. Οι αστυνομικοί έπραξαν σύμφωνα με το πρωτόκολλο, με βασικό στόχο την ασφάλεια της τραγουδίστριας και την πρόληψη ατυχήματος, αφού το όχημα είχε σταματήσει σε σημείο χωρίς λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
Το περιπολικό που περνούσε από το σημείο, τοποθέτησε προειδοποιητικούς κώνους και μετέφερε τη Δέσποινα Βανδή στο κοντινότερο ασφαλές σημείο, απ’ όπου και συνέχισε τη διαδρομή της με ταξί.
Παράλληλα σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι αστυνομικοί φρόντισαν για την άμεση απομάκρυνση του οχήματος, ώστε να αποφευχθεί τυχόν τροχαίο ατύχημα στο σημείο.
Δείτε επίσης:







