ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑ«Μόνο με θαύμα θα σωθεί» λέει ο Γιαννάκος για τον 22χρονο που κατάπιε ολόκληρο μπέργκερ

«Μόνο με θαύμα θα σωθεί» λέει ο Γιαννάκος για τον 22χρονο που κατάπιε ολόκληρο μπέργκερ

Σε κρίσιμη κατάσταση στο «Γεννηματάς»

Σοκάρει το περιστατικό με 22χρονο στο Κορωπί, που δίνει μάχη για τη ζωή του.

Ο νεαρός κατάπιε ολόκληρο ένα μπέργκερ χωρίς να το… μασήσει!

Αποτέλεσμα ήταν να φράξει ο αεραγωγός του. Ο νεαρός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς», όπου και διασωληνώθηκε.

Τί συνέβη με τον 22χρονο

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός είχε πάει μαζί με την παρέα του να φάνε μπέργκερ. Εκεί έβαλαν στοίχημα ότι θα το φάει ολόκληρο, χωρίς να το μασήσει! 

Και αυτό που ξεκίνησε σαν πλάκα, καταλήγει σε τραγωδία…

Πλέον αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα στον εγκέφαλο, στους νεφρούς και σε όλα τα όργανα.

«Δυστυχώς η κατάστασή του είναι μη αναστρέψιμη. Μ’ ένα θαύμα θα σωθεί παρά τις προσπάθειες των γιατρών», είπε χαρακτηριστικά για το περιστατικό ο Μιχάλης Γιαννάκος, πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ.

Δείτε ακόμα:
Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης