ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΜετρό: Κλειστοί από το μεσημέρι της Δευτέρας κεντρικοί σταθμοί λόγω της πορείας του Πολυτεχνείου

Μετρό: Κλειστοί από το μεσημέρι της Δευτέρας κεντρικοί σταθμοί λόγω της πορείας του Πολυτεχνείου

Ποιοι σταθμοί δεν θα λειτουργούν από τις 2 μ.μ.

Με εντολή της ΕΛΑΣ, κεντρικοί σταθμοί του Μετρό θα κατεβάσουν ρολά αύριο, Δευτέρα 17 Νοεμβρίου, ενόψει της καθιερωμένης πορείας για την επέτειο του Πολυτεχνείου.

Από τις 2 το μεσημέρι θα παραμείνουν κλειστοί οι σταθμοί Ομόνοια (Γραμμές 1 & 2), Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα, Ευαγγελισμός και Μέγαρο Μουσικής.

Οι συρμοί θα περνούν κανονικά από τους συγκεκριμένους σταθμούς, αλλά χωρίς να πραγματοποιούν στάση.

Τα μέτρα ασφαλείας θα παραμείνουν σε ισχύ καθ’ όλη τη διάρκεια των εκδηλώσεων και της πορείας.

Δείτε επίσης: 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης