ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΜπουρνάζι: Στο νοσοκομείο ένας 17χρονος από κατανάλωση αλκοόλ

Μπουρνάζι: Στο νοσοκομείο ένας 17χρονος από κατανάλωση αλκοόλ

Ολοένα και περισσότερα περιστατικά μέθης στους ανηλίκους

Ένα πολύ σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής 12/12 όταν ένας 17χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο εξαιτίας μέθης από κατανάλωση αλκοόλ σε νυχτερινό μαγαζί στο Μπουρνάζι, όπως και ένας 18χρονος.

Μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία

Ο 17χρονος κατανάλωσε αλκοόλ μέσα στο κλαμπ, με αποτέλεσμα να περιέλθει σε κατάσταση μέθης. Χρειάστηκε η παρέμβαση του ΕΚΑΒ, το οποίο τον παρέλαβε και τον μετέφερε στο νοσοκομείο «Αγία Όλγα» στη Νέα Ιωνία.

Την ίδια ώρα, από το ίδιο νυχτερινό κέντρο, κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να παραλάβει και έναν 18χρονο, ο οποίος επίσης βρισκόταν σε κατάσταση μέθης, μεταφέροντάς τον στο νοσοκομείο «Σωτηρία».

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης