ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΜεσολόγγι: Bullying σε βάρος 14χρονου από δύο ανήλικους

Μεσολόγγι: Bullying σε βάρος 14χρονου από δύο ανήλικους

Συνελήφθησαν και οι μητέρες τους

Δύο ανήλικοι στο Μεσολόγγι συνελήφθησαν για bullying σε βάρος ενός 14χρονου. Σύμφωνα με την ΕΡΤ που επικαλείται την αστυνομία, τα δύο παιδιά υποχρέωσαν τον 14χρονο να γονατίσει και να ζητήσει συγνώμη, ενώ ταυτόχρονα ο ένας βιντεοσκοπούσε την πράξη με κινητό τηλέφωνο.

Σχηματίστηκε δικογραφία

Έπειτα από την καταγγελία οι δύο ανήλικοι συνελήφθησαν και σχηματίστηκε δικογραφία κατά περίπτωση για σωματική βλάβη σε βάρος αδύναμων ατόμων, παράνομη βία και παράβαση της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων.

Παράλληλα συνελήφθησαν και οι μητέρες των ανήλικων για την παραμέληση της εποπτείας τους.

Δείτε επίσης:

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης