ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΕπιδεινώθηκε η υγεία της 6χρονης που νοσηλεύεται στη ΜΕΘ με γρίπη

Επιδεινώθηκε η υγεία της 6χρονης που νοσηλεύεται στη ΜΕΘ με γρίπη

Σοβαρή η κατάσταση υγείας της 6χρονης, που βρίσκεται διασωληνωμένη στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Αγία Σοφία».

Το κοριτσάκι διαγνώστηκε με εγκεφαλίτιδα ως επιπλοκή της γρίπης.

Η 6χρονη έφτασε στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό και σπασμούς, ενώ ήταν αφυδατωμένο. Οι γιατροί τη διασωλήνωσαν άμεσα και την υπέβαλαν σε εξετάσεις.

Η κατάσταση της 6χρονης και το 3χρονο αγοράκι

Παρά την επιδείνωση της κατάστασης, οι γιατροί είναι αισιόδοξοι για την πορεία του παιδιού.

Υπενθυμίζουμε ότι και ένα 3χρονο αγοράκι είχε μεταφερθεί σε κρίσιμη κατάσταση σε νοσοκομείο στην Κόρινθο με γρίπη, διασωληνώθηκε και διακομίστηκε στην Αθήνα. Η κλινική του κατάσταση είναι καλύτερη και αναμένεται να μεταφερθεί σε απλή κλίνη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με πληροφορίες πριν από δύο εβδομάδες το παιδάκι είχε διαγνωστεί με κορονοϊό.

 

Δείτε ακόμα:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης