ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑγρίνιο: Δύο νεογέννητα στο νοσοκομείο από επιπλοκές ίωσης

Αγρίνιο: Δύο νεογέννητα στο νοσοκομείο από επιπλοκές ίωσης

Παρακολουθούνται στενά από το ιατρικό προσωπικό

Δύσκολες στιγμές ζει μια οικογένεια από το Αγρίνιο όταν τα δύο δίδυμα της οικογένειας παρουσίασαν επιπλοκή από ίωση από την οποία ταλαιπωρούνταν.

Απαραίτητη η μεταφορά τους στο νοσοκομείο

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ιογενής λοίμωξη παρουσίασε επιδείνωση, με αποτέλεσμα τα βρέφη να εμφανίσουν αναπνευστικά προβλήματα και να κριθεί αναγκαία η άμεση μεταφορά τους στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με το sinidisi.gr, οι γιατροί προχώρησαν άμεσα στις απαραίτητες ιατρικές παρεμβάσεις και τα νεογνά παρακολουθούνται στενά από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

Η κατάστασή τους αξιολογείται διαρκώς, ενώ θα παραμείνουν νοσηλευόμενα έως ότου η πορεία της υγείας τους επιτρέψει το εξιτήριο.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης