Σε διαθεσιμότητα οδηγός λεωφορείου, που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Σύνταγμα, στην Αθήνα, και έτρωγε ενώ οδηγούσε.
Σε βίντεο που δημοσιοποίησε ο ΑΝΤ1, φαίνεται ο οδηγός να κρατά το τιμόνι… με τα γόνατά του και να τρώει το φαγητό του!
«Παρατήρησα ότι ο οδηγός έκανε υπερβολικά μεγάλες στάσεις, δηλαδή περνούσαν τουλάχιστον δύο λεπτά μέχρι να κλείσουν οι πόρτες και άλλα δύο μέχρι να φύγει. Παράλληλα, μία περίεργη μυρωδιά μέσα, με έκανε να πάω να δω τι γίνεται και συνειδητοποίησα ότι ο οδηγός έτρωγε» ανέφερε χαρακτηριστικά ο επιβάτης που τον κατήγγειλε.
Η καταγγελία για τον οδηγό λεωφορείου που έτρωγε
Στο ίδιο βίντεο, φαίνεται ο οδηγός να έχει καλύψει με χαρτόνι το τζάμι πίσω του, για να μην γίνει τον βλέπουν οι επιβάτες.
«Οδηγούσε έτσι, όχι μόνο στις στάσεις αλλά ακόμη και όταν το λεωφορείο κινούταν, κρατούσε το φαΐ και το πιρούνι με τα χέρια του και οδηγούσε, ουσιαστικά, με τα πόδια» συνεχίζεται στην ίδια καταγγελία.
Η ΟΣΥ ενημέρωσε πως προχώρησε στις σχετικές, για τη «διασφάλιση της ασφάλειας του επιβατικού κοινού» ενέργειες: «Ο συγκεκριμένος οδηγός τίθεται άμεσα σε διαθεσιμότητα και ταυτοχρόνως, αρχίζει η πειθαρχική διαδικασία. Η ΟΣΥ, η ασφαλής μεταφορά του επιβατικού κοινό είναι αδιαμφισβήτητη».
- Η Πρεσβεία της Ιαπωνίας στην Ελλάδα άλλαξε το λογότυπό της λόγω ΔΕΘ
- Σοκ στην Αργυρούπολη: 9χρονος υπέστη ηλεκτροπληξία στο σχολείο του
- Το πόρισμα του ΕΜΠ για τη φονική έκρηξη στη «Βιολάντα»: Αποδεικνύει τις σοβαρές παραλείψεις







