Η Πρεσβεία της Ιαπωνίας στην Ελλάδα παρουσίασε με χαρά το νέο επίσημο λογότυπό της, ένα σύμβολο που θα εκπροσωπεί την παρουσία και τις δραστηριότητές της στη χώρα μας.
Το νέο σχέδιο βασίζεται στο ιστορικό έμβλημα «Go Shichi no Kiri» (五七桐), το οποίο απεικονίζει το χαρακτηριστικό φυτό Paulownia (Kiri), σύμβολο βαθιάς πολιτισμικής κληρονομιάς και μακράς παράδοσης.
Το νέο λογότυπο από την Πρεσβεία της Ιαπωνίας
Η ανανέωση αυτή έρχεται καθώς προετοιμάζεται η συμμετοχή της στη ΔΕΘ 2026, που εμπνέεται από τη φιλοσοφία Takumi: μιας διαχρονικής ιαπωνικής φιλοσοφίας δεξιοτεχνίας που αποτυπώνει την αναζήτηση της απλότητας και της ομορφιάς μέσα από την αφοσίωση στην τελειότητα.
Με την υιοθέτηση του συγκεκριμένου εμβλήματος, η Πρεσβεία ενισχύει τη συνοχή της θεσμικής παρουσίας της Ιαπωνίας στο εξωτερικό και εναρμονίζει πλήρως την οπτική της ταυτότητα με αυτήν των λοιπών ιαπωνικών διπλωματικών αποστολών.

Δείτε ακόμα:
- Σοκ στην Αργυρούπολη: 9χρονος υπέστη ηλεκτροπληξία στο σχολείο του
- Το πόρισμα του ΕΜΠ για τη φονική έκρηξη στη «Βιολάντα»: Αποδεικνύει τις σοβαρές παραλείψεις







