Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020

Βίβιαν Μπουζάλη (MYTILINEOS): Με τον Γιάννη δείχνουµε ένα δρόµο διαφορετικό

Ανάγνωση: 2 λεπτά

H Βίβιαν Μπουζάλη, Γενική Διευθύντρια Επικοινωνίας & Στρατηγικής Marketing της MYTILINEOS, μιλάει στο adbusiness για τη συνεργασία της Protergia με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο και εξηγεί πώς και οι δύο θέλουν πάντα «να κάνουν το αδύνατο να συμβεί».

Γράφει ο ∆ΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Πριν από λίγες ημέρες η Protergia, ο Τομέας Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου της MYTILINEOS, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. Τι σηματοδοτεί αυτή η κίνηση, σε τι ακριβώς συνίσταται;

Η συνεργασία με τον Γιάννη φέρνει στο προσκήνιο τη σημασία της συνεχούς προσπάθειας. Της τόλμης και της καινοτομίας. Δεν είναι απλώς η πορεία προς την κορυφή, αλλά πώς φτάνεις σε αυτή. Πώς κάνεις αυτό που φαίνεται αδύνατο, να συμβεί.

Κι αυτά είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν και την Protergia. Η Protergia έχει δείξει ήδη την αξία και υπεροχή της, που εξάλλου έλκει από τη MYTILINEOS μέλος της οποίας είναι.

Έχει καταφέρει να γίνει η κορυφαία στον κλάδο της ενέργειας. Με πρωτιά τόσο στην παραγωγή όσο και στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και την παροχή φυσικού αερίου. Με σεβασμό στο περιβάλλον, έμφαση στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Σε μια περίοδο που ο κλάδος υπόκειται σε μεγάλες αλλαγές, μας απασχολεί να ορίσουμε τα χαρακτηριστικά που δείχνουν πού μπορούμε να φτάσουμε και πώς. Αυτά είναι που μας συνδέουν με τον Γιάννη και αυτό σηματοδοτεί η συνεργασία μας.

Γιατί επιλέξατε τον Γιάννη Αντετοκούνμπο; Θεωρείτε πως υπάρχουν κοινές αξίες που τον συνδέουν με την Protergia; Υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά στη διαδρομή και των δύο;

Για τον μεγαλύτερο ιδιώτη παραγωγό και πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, με μερίδιο που ξεπερνά το 6,5% και εξυπηρετεί σχεδόν 250.000 πελάτες, οι συμβολισμοί των προσώπων λειτουργούν σε πολλά επίπεδα. Όπως και οι αξίες που υποδηλώνουν ή φέρνουν ευθέως στο επικοινωνιακό προσκήνιο. Το πρόσωπο γίνεται φωνή, εικόνα, μέρος της κουλτούρας του brand. Αλλά σε δεύτερο επίπεδο και της εταιρείας MYTILINEOS.

Ο Γιάννης είναι γεννημένος μαχητής. Βρέθηκε γρήγορα αλλά και με σκληρή δουλειά και κόπο στην κορυφή του παγκόσμιου μπάσκετ. Έχει κατακτήσει κορυφαίους τίτλους. Με όπλα την ποιότητα του χαρακτήρα του και το μοναδικό ταλέντο του. Έγινε ηγέτης οδηγώντας τους Milwaukee Bucks προς την κορυφή του δυσκολότερου και ποιοτικά καλύτερου πρωταθλήματος μπάσκετ στον κόσμο. Ταυτόχρονα, είναι και πατέρας, που προβληματίζεται για το μέλλον του παιδιού του. Ο Γιάννης δεν δίστασε ποτέ μπροστά στα εμπόδια που βρήκε μπροστά του. Γιατί θέλει πάντα «να κάνει το αδύνατο να συμβεί». Για την Protergia η φράση αυτή γίνεται πηγή έμπνευσης και δύναμη εξέλιξης.

Πότε θα πρέπει να περιμένουμε το λανσάρισμα της σχετικής καμπάνιας και τι ακριβώς θα περιλαμβάνει; Σε ποιες πλατφόρμες θα έχει παρουσία;

Η καμπάνια θα απλωθεί σε όλες τις πλατφόρμες επικοινωνίας σε λογική 360. Αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στον Νοέμβριο. Δουλεύουμε ωραίες ιδέες και πιστεύουμε ότι για μία ακόμα φορά η Protergia θα πρωτοτυπήσει.

Ποιοι θα λέγατε πως είναι οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους έχει δομηθεί η φιλοσοφία της Protergia όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing; Ποιο είναι το USP της και πώς αποτυπώνεται σε όλες τις επικοινωνιακές της ενέργειες αλλά και στη συνεργασία για την οποία συζητάμε;

H Protergia είναι μέρος του DNA της εταιρείας MYTILINEOS, που επιδιώκει να βρίσκεται πάντα στην κορυφή. Επιδιώκει με τα προϊόντα της να ανοίγει καινούργιους δρόμους. Να προσφέρει νέες δυνατότητες σε σπίτια και επιχειρήσεις.

Αυτά είναι τα δομικά στοιχεία που μέχρι στιγμής την έχουν κάνει να ξεχωρίσει στον κλάδο και γι’ αυτό την έχουν εμπιστευτεί οι καταναλωτές.

Με ευθύνη για την ποιότητα ζωής και αξιοπιστία στην παροχή των υπηρεσιών της. Η καινοτομία βρίσκεται σταθερά στην αιχμή της επικοινωνίας. Όχι ως αυτοσκοπός αλλά ως «εργαλείο» που καθημερινά δημιουργεί αξία για τους πελάτες και τους επιχειρηματικούς εταίρους. Που ανοίγει δρόμους και προσφέρει προοπτική συνολικά στην κοινωνία. Και πάντα με επίκεντρο τον άνθρωπο και, φυσικά, το περιβάλλον.

Δεν είναι μια εύκολη εξίσωση αυτή, να παρέχεις ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα, άψογη εξυπηρέτηση και όλο αυτό να το επικοινωνείς και σωστά σε μια περίοδο που έχει επικρατήσει πολύς θόρυβος και πολλά λόγια. Εξάλλου, αυτό είναι που πολλές φορές προβληματίζει το δέκτη των μηνυμάτων που για μεγάλο χρονικό διάστημα έδειχνε σκεπτικισμό στον κλάδο.

Πιστεύω όμως ότι έχουμε δείξει ένα δρόμο διαφορετικό, και αυτό φαίνεται στην πράξη και στα αποτελέσματα.

Κι αυτό πρόκειται να κάνουμε και με τη νέα μας καμπάνια με τον Γιάννη.

Λίγη υπομονή και θα το δείτε και πάλι.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

Η δύναμή μας είστε εσείς! Γίνετε ενεργά δημοσιογράφοι του newsbreak.gr! Στείλτε μας ειδήσεις, βίντεο και φωτογραφίες που πιστεύετε πως ενδιαφέρουν τους αναγνώστες στο [email protected]

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ