Μία μόλις ημέρα μετά το ιστορικό… κρασάρισμα σε Facebook, Instagram, WhatsApp και όχι μόνο, οι επικεφαλής του γίγαντα των social media ακόμη προσπαθούν να συνέλθουν από το ανεπανάληπτο μπλακ άουτ που οδήγησε σε ραγδαία πτώση της μετοχής του στο χρηματιστήριο και σε χασούρα πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων το αφεντικό του, Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
Ως εκ τούτου, οι ανακοινώσεις για τον απόηχο των χθεσινών γεγονότων δεν σταματούν, με το Facebook να επανέρχεται με ένα ακόμη μήνυμα, όπου τονίζει ότι ουδέποτε υπήρξε κακόβουλη δράση πίσω από το πρόβλημα σύνδεσης, αλλά ούτε και παραβίαση προσωπικών δεδομένων.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία διεμήνυσε: «Δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι τα δεδομένα των χρηστών παραβιάστηκαν κατά τον χρόνο διακοπής της σύνδεσης». Επεσήμανε, ακόμη, ότι υπήρξε πρόβλημα με τα εσωτερικά συστήματα της Facebook, γεγονός που δυσκόλεψε τις προσπάθειες εντοπισμού και λύσης του προβλήματος.
- Δείτε επίσης: Αυτός είναι ο λόγος που «έπεσαν» Facebook, Instagram και Whatsapp – Υπάρχει τελικά θεωρία συνωμοσίας;
«Ζητούμε συγγνώμη από όλους»
Απευθυνόμενη, εξάλλου, στους χρήστες που… ταλαιπωρήθηκαν, η εταιρεία προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Κατανοούμε τις συνέπειες που είχαν οι διακοπές και αναγνωρίζουμε την ευθύνη που είχαμε να ενημερώνουμε τους χρήστες για τα προβλήματα στις υπηρεσίες μας. Ζητούμε συγγνώμη από όλους όσοι ταλαιπωρήθηκαν και εργαζόμαστε για να κατανοήσουμε ακριβώς τι συνέβη, ώστε να επιτύχουμε μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις υποδομές μας».
To the huge community of people and businesses around the world who depend on us: we're sorry. We’ve been working hard to restore access to our apps and services and are happy to report they are coming back online now. Thank you for bearing with us.
— Meta (@Meta) October 4, 2021
Με ανακοίνωσή της νωρίτερα μέσα στην ημέρα, πάντως, η εταιρεία δεν είχε διευκρινίσει αν αυτή η αλλαγή ρυθμίσεων ήταν προγραμματισμένη ή αν κάποιος τρίτος σκόπιμα παρενέβη στους διακομιστές της.