ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΣυμβόλαιο με την Βάγκνερ υπέγραψαν οι πραξικοπηματίες του Νίγηρα

Συμβόλαιο με την Βάγκνερ υπέγραψαν οι πραξικοπηματίες του Νίγηρα

Η νέα κυβέρνηση του Νίγηρα υπέγραψε συμβόλαιο με τον όμιλο Wagner.

Ο δημοσιογράφος του France24 αποκαλύπτει την σχετική είδηση που μάλιστα εμπεριέχεται σε αναφορά από το γαλλικό υπουργείο Εξωτερικών.

Δυτικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν νωρίτερα  ότι ο πρώην επικεφαλής του επιτελείου και νυν στελεχος των πραξικοπηματιών βρίσκεται στην πρωτεύουσα του Μάλι, Μπαμάκο, «για να ζητήσει την ταχεία ανάπτυξη του Ομίλου Wagner στην πρωτεύουσα του Νίγηρα».

Είναι σαφές ότι η κατάσταση περιπλέκεται, διότι πλέον η μισθοφορική οργάνωση βρίσκεται υπό τον απόλυτο έλεγχο της ρωσικής ομοσπονδίας…

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης