ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΖαχάροβα: «Όργιο η Eurovision, η κηδεία της Δυτικής Ευρώπης συνεχίζεται»

Ζαχάροβα: «Όργιο η Eurovision, η κηδεία της Δυτικής Ευρώπης συνεχίζεται»

Με ανάρτηση-φωτιά η εκπρόσωπος Τύπου του ρωσικού Υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα, σχολίασε τα ευτράπελα της φετινής Eurovision στη Σουηδία.

Με καυστικό ύφος η Ζαχάροβα έκανε λόγο για «κηδεία της Δυτικής Ευρώπης»: «Η Eurovision 2024 έχει ξεπεράσει κάθε όργιο ή τελετουργική ιεροσυλία. Η κηδεία της Δυτικής Ευρώπης εξελίσσεται κανονικά. Χωρίς εκπλήξεις», αναφέρει η ίδια στο Telegram.

Μάλιστα, το σχολιό της συνοδεύεται από βίντεο με μουσική υπόκρουση του «Ball of Satan» από τη σειρά «Ο Μάιτρ και η Μαργαρίτα» και σε αυτό παρουσιάζονται τα πρόσωπα του μουσικού διαγωνισμού που απασχόλησαν την ειδησεογραφία για τις ακραία εκκεντρικές εμφανίσεις τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αξίζει να σημειωθεί ότι η EBU δεν επέτρεψε στη Ρωσία να διαγωνισθεί στη Eurovision εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία, με τη χώρα να ανακοινώνει την αποχώρησή της από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης