ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΚέιτ Μίντλετον: Η πρώτη εμφάνιση μετά το τέλος της χημειοθεραπείας

Κέιτ Μίντλετον: Η πρώτη εμφάνιση μετά το τέλος της χημειοθεραπείας

Την πρώτη της δημόσια εμφάνιση πραγματοποίησε η Κέιτ Μίντλετον μετά την ανακοίνωση ότι ολοκλήρωσε τη χημειοθεραπεία της. 

Ο φωτογραφικός φακός απαθανάτισε την πριγκίπισσα της Ουαλίας μαζί με τον πρίγκιπα Ουίλιαμ στο αυτοκίνητό τους την ώρα που πήγαιναν στην εκκλησία Κράθι Κιρκ στο Μπαλμόραλ το πρωί της Κυριακής. Εκεί συναντήθηκαν με τον βασιλιά Κάρολο και τη βασίλισσα Καμίλα προκειμένου να παραστούν στην κυριακάτικη λειτουργία.

Η 42χρονη Μίντλετον, που φορούσε χακί καπέλο και χρυσά σκουλαρίκια, καθόταν στη θέση του συνοδηγού και έδειχνε ευδιάθετη στο πλευρό του συζύγου της που οδηγούσε το αυτοκίνητο.

Στις αρχές Σεπτέμβρη ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε τις πολύμηνες θεραπείες της για τον καρκίνο από τον οποίο πάσχει, ενώ μόλις την περασμένη εβδομάδα έγινε γνωστό ότι επέστρεψε στην εργασία της.

Στο συγκινητικό βίντεο που δημοσίευσε ανακοινώνοντας ότι σταμάτησε τις χημειοθεραπείες για τον καρκίνο μετά από εννέα μηνές είχε δηλώσει ότι θα επιστρέψει στην εργασία της και θα αναλάβει «μερικές ακόμη δημόσιες υποχρεώσεις τους επόμενους μήνες», ωστόσο ξεκαθάριζε πως θα επικεντρωθεί «στο να κάνω ό,τι μπορώ για να παραμείνω ελεύθερη από καρκίνο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης