ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΦρίκη στο Παρίσι: 18χρονη Αμερικανίδα πέταξε το νεογέννητο μωρό της από το παράθυρο!

Φρίκη στο Παρίσι: 18χρονη Αμερικανίδα πέταξε το νεογέννητο μωρό της από το παράθυρο!

Έχασε την ζωή του - Ήταν ακόμη με τον ομφάλιο λώρο!

Ένα φρικτό περιστατικό συνέβη σήμερα το πρωί σε ξενοδοχείο στο Παρίσι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μια 18χρονη από την Αμερική η οποία είχε επισκεφτεί την γαλλική πρωτεύουσα μαζί με μια ομάδα νέων φέρεται να γέννησε σε δωμάτιο του καταλύματος και έπειτα να πέταξε το νεογέννητο από το παράθυρο του δευτέρου ορόφου με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του!

Η τοπική αστυνομία ανέφερε πως το βρέφος είχε ακόμη τον ομφάλιο λώρο.

Στο σημείο, σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Mail, στο σημείο έσπευσαν οι αρμόδιες υπηρεσίες. Παρά τις προσπάθειες δεν κατάφεραν να επαναφέρουν το μωρό...

Ήδη, όπως μεταδίδει η εφημερίδα Le Parisien έχει ξεκινήσει έρευνα για «ανθρωποκτονία ανηλίκου κάτω των 15 ετών» από την εισαγγελία της πόλης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η νεαρή μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου αναμένεται να χειρουργηθεί.

(κεντρική φωτογραφία αρχείου)

Δείτε επίσης:

Σοκ στο Μεξικό: Καταγράφηκε σε βίντεο άνδρας να πετάει νεογέννητο μωρό στο δρόμο!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης