ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΚωνσταντινούπολη: Συναγερμός για μαζική τροφική δηλητηρίαση σε 25 άτομα

Κωνσταντινούπολη: Συναγερμός για μαζική τροφική δηλητηρίαση σε 25 άτομα

Έπειτα από γεύμα σε εστιατόριο στην κοσμοπολίτικη περιοχή Σίσλι

Με συμπτώματα που παραπέμπουν σε τροφική δηλητηρίαση προσήλθαν σε νοσοκομεία της Κωνσταντινούπολης 25 άτομα, έπειτα από γεύμα σε εστιατόριο στην κοσμοπολίτικη περιοχή Σίσλι.

«Ορισμένοι πολίτες που έφαγαν σε μια επιχείρηση στην περιοχή του Σίσλι της Κωνσταντινούπολης, προσήλθαν στα γύρω νοσοκομεία με υποψία τροφικής δηλητηρίασης. Συνολικά 25 άτομα ζήτησαν ιατρική βοήθεια σε μονάδες υγείας. Η γενική κατάσταση της υγείας των πολιτών που προσήλθαν είναι καλή και πραγματοποιείται η απαραίτητη ιατρική αξιολόγηση και θεραπεία», ανέφερε σχετικά ο Αμπντουλάχ Εμρέ Γκιουνέρ, διευθυντής Υγείας της Επαρχίας, σε ανάρτησή του στα ΜΚΔ.

Το εστιατόριο λειτουργούσε χωρίς άδεια

Σύμφωνα με σχετικές πληροφορίες, κλιμάκιο του υγειονομικού μετέβη στο εστιατόριο για έλεγχο, όπου και διαπίστωσε πως η επιχείρηση λειτουργούσε χωρίς άδεια. Ως εκ τούτου αποφασίστηκε το σφράγισμά της.

Η συνοικία Σίσλι είναι γνωστή για την εμπορική της δραστηριότητα, τα πολυτελή καταστήματα και τα σύγχρονα κτίρια, ενώ ιστορικά υπήρξε τόπος κατοικίας σημαντικής ελληνικής κοινότητας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το συγκεκριμένο περιστατικό ακολουθεί την ανείπωτη τραγωδία με τα τέσσερα μέλη οικογένειας στην Κωνσταντινούπολη, τα οποία φέρονται να πέθαναν έχοντας υποστεί δηλητηρίαση, πιθανότατα από χημικές ουσίες απολύμανσης, στο ξενοδοχείο όπου διέμεναν.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης