ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΈλενα Χριστοπούλου: «Στην τηλεόραση ο καθένας κοιτάει τον πωπό του» – Ξέσπασμα για το GNTM

Έλενα Χριστοπούλου: «Στην τηλεόραση ο καθένας κοιτάει τον πωπό του» – Ξέσπασμα για το GNTM

Η αιχμηρή τοποθέτηση της manager για τους συνεργάτες της και τις τηλεοπτικές ομάδες!

Φιλοξενούμενη στην εκπομπή «Ψυχαγωγία Κυριακάτικα» του OPEN ήταν η Έλενα Χριστοπούλου, όπου παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στον Θανάση Πάτρα και την ομάδα του.

Η καταξιωμένη manager έκανε έναν απολογισμό της επαγγελματικής της διαδρομής, ενώ δεν δίστασε να σχολιάσει την εμπειρία της από το GNTM, αλλά και τον λόγο της αποχώρησής της. Μάλιστα αναφέρθηκε και στην επικείμενη είσοδο της Μπέττυς Μαγγίρα στον νέο κύκλο του διαγωνισμού μόδας.

«Βρέθηκα για δυο σεζόν στο GNTM, στο πρώτο και στο δεύτερο. Στη συνέντευξη μου στον Φάνη (σ.σ. Λαμπρόπουλο), συγκεκριμένα, είπα πως “έφυγα πριν φαγωθούμε”. Κάτι τέτοιο νομίζω πως είπα. Έφυγα γιατί υπήρχαν εντάσεις…

Νομίζω ότι ήμασταν μονάδες, δεν ήταν ποτέ ένα σύνολο. Αυτό συμβαίνει, επίσης, σε πολλά προγράμματα και το καταλαβαίνω. Στην τηλεόραση δεν έχω δει ομάδες να πηγαίνουν μπροστά και καλά σαν ομάδες, πιστεύω ότι ο καθένας κοιτάει τον πωπό του», είπε η Έλενα Χριστοπούλου.

Πώς η Μπέττυ Μαγγίρα θα δώσει την απαραίτητη πνοή ανανέωσης στο Star

Σύμφωνα με την Έλενα Χριστοπούλου, η Μπέττυ Μαγγίρα αποτελεί την ιδανική προσθήκη για το GNTM. Η manager σημείωσε ότι η παρουσία της θα αναβαθμίσει το reality: «Η Μπέττυ Μαγγίρα, το ‘χω ξαναπεί, είναι από τις γυναικείες παρουσίες που είναι πολύ Ναπολεοντικές. Μπορούν να κάνουν επτά πράγματα ταυτόχρονα και μαζί. Οπότε μου αρέσει πάρα πολύ, θεωρώ ότι θα δώσει καινούργια πνοή στο GNTM και γι’ αυτό προφανώς και την έβαλαν», είπε η Έλενα Χριστοπούλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης