ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΓιάννης Παπαμιχαήλ: Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο - Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας του

Γιάννης Παπαμιχαήλ: Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο – Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας του

Όλο το παρασκήνιο για την ξαφνική αδιαθεσία του Γιάννη Παπαμιχαήλ και τις ημέρες νοσηλείας στο Ασκληπιείο Βούλας!

Τέλος στην περιπέτεια υγείας του Γιάννη Παπαμιχαήλ, ο οποίος έλαβε εξιτήριο μετά από πέντε ημέρες νοσηλείας. Ο ίδιος βρίσκεται από το απόγευμα της Τρίτης (2/6) στο σπίτι του, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως η κατάσταση της υγείας του είναι εξαιρετική και η ανάρρωσή του ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία.

«Πήρε εξιτήριο από το Ασκληπιείο Βούλας όπου νοσηλεύτηκε για πέντε ημέρες μετά από μια αδιαθεσία που αισθάνθηκε. Του έκαναν κάποιες εξετάσεις και είδαν ότι κάποιοι δείκτες δεν ήταν στην καλύτερη κατάσταση κα θεώρησαν ότι πρέπει να μείνει μέσα, να του βάλουν κάποιους ορούς. Το παιδί έγινε μέσα σε πέντε ημέρες πολύ καλύτερα», μετέφερε ο Γιώργος Λιάγκας.

Η ανακοίνωση του Αιμίλιου Βουγιουκλάκη για το εξιτήριο

«Ο ασθενής Γιάννης Παπαμιχαήλ εξήλθε εχθές του νοσοκομείου νωρίς το απόγευμα, αφού όλες οι κλινικές εργαστηριακές και απεικονιστικές εξετάσεις απέδειξαν τη σημαντική βελτίωση και την επαναφορά σε όλους τους φυσιολογικούς δείκτες. Ως Αιμίλιος και με το γνώρισμα πλέον του ανθρώπου που έχουμε μεγαλώσει μαζί και ως στενότερος συγγενής, βέβαια μόνο χαρούμενος και ανακουφισμένος. Είμαστε όλη η οικογένειά κοντά του. Είναι το καταφύγιο η οικογένεια πάντα σε κάθε δυσκολία. Είναι ευδιάθετος, σε εξαιρετική κατάσταση», ανακοίνωσε ο Αιμίλιος Βουγιουκλάκης, διοικητής του νοσοκομείου και ξάδερφός του.

Δείτε επίσης:
Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης