Αρνητικά σχόλια έχει προκαλέσει στην Κίνα -και όχι μόνο- η Ριάνα με το νέο εξώφυλλο που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Αύγουστο στην Κίνα από το Harper’s Bazzar.
Στη χώρα με το μεγαλύτερο πληθυσμό στον κόσμο, πολλοί είναι αυτοί που την κατηγορούν ότι χρησιμοποιεί την κινεζική πολιτιστική κληρονομιά για να διαφημίσει την εταιρεία ρούχων της και πως είναι ευνοούμενη συγκριτικά με άλλες διασημότητες. Διαδικτυακές επιθέσεις δέχεται και από αρκετούς εκτός Κίνας «φίλους» της, ωστόσο οι κατηγορίες δεν αγγίζουν την τραγουδίστρια από τα νησιά Μπαρμπέιντος, καθώς εκείνο που την ενδιαφέρει είναι να προμοτάρει τη δουλειά της και ακόμα και η αρνητική διαφήμιση είναι για αυτήν… θετική.
«Εάν αυτό το έκανε η Κιμ Καρντάσιαν θα το χαρακτηρίζαμε πολιτισμική ιδιοποίηση», σχολίασε χρήστης, θυμίζοντας την υπόθεση με τα εσώρουχα που λάνσαρε η Κιμ ως «Κιμονό» τα οποία και μετονόμασε μετά τη θύελλα αντιδράσεων.
https://www.instagram.com/p/BzriKSThMeA/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/BzrfhmthE9I/?utm_source=ig_web_copy_link