ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΠήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο ο Πέτρος Φιλιππίδης

Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο ο Πέτρος Φιλιππίδης

Η ανακοίνωση της οικογένειάς του

Ο ηθοποιός Πέτρος Φιλιππίδης πήρε νωρίτερα εξιτήριο από το νοσοκομείο Υγεία, όπου εισήχθη εσπευσμένα στις 3 Φεβρουαρίου, ύστερα από λιποθυμικό επεισόδιο και συμπτώματα εγκεφαλικού.

Με ανακοίνωσή της η οικογένεια του Πέτρου Φιλιππίδη έκανε γνωστή την εξέλιξη και ευχαρίστησε όσους έστειλαν τις ευχές τους.

Διαβάστε ακόμα: Σοκάρουν οι αποκαλύψεις για τον Πέτρο Φιλιππίδη

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Ο Πέτρος Φιλιππίδης εισήχθη εκτάκτως στις 3/2/2021 στο Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ, υποβλήθηκε σε απεικονιστικό και παρακλινικό έλεγχο, ιατρικώς παρακολουθούμενος λόγω υποκείμενου νοσήματος, και βρίσκεται πλέον σε σταθερή κατάσταση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πήρε εξιτήριο σήμερα, 6/2/2021, με φαρμακευτική αγωγή και επανεξέταση.

Ευχαριστούμε θερμά όλες και όλους για τα μηνύματα αγάπης που δεχόμαστε.

Η οικογένεια του Πέτρου Φιλιππίδη». 

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης