ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΕξιτήριο από το νοσοκομείο για την Ελένη Τσολάκη

Εξιτήριο από το νοσοκομείο για την Ελένη Τσολάκη

«Να αγαπάτε τον εαυτό σας, να τον προσέχετε και να τον "προλαβαίνετε"»

Εξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε η παρουσιάστρια του OPEN, Ελένη Τσολάκη, που νοσηλεύτηκε για μερικές μέρες.

Μάλιστα την νοσηλεία της δημοσιοποίησε η ίδια με ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Instagram, με μια φωτογραφία μέσα από το νοσοκομείο. Μάλιστα στη λεζάντα έγραψε:

«Φέτος οι γιορτές ήταν διαφορετικές…αλλά με το πιο μεγάλο μήνυμα!! Να αγαπάτε τον εαυτό σας, να τον προσέχετε και να τον “προλαβαίνετε”. Τότε θα μπορείτε να δώσετε όλη την αγάπη που έχετε μέσα σας και να πάρετε όλη την αγάπη που μπορεί να γίνει η δύναμή σας!!! Γιατί με την αγάπη τα εύκολα γίνονται υπέροχα και τα δύσκολα μεταμορφώνονται σε εμπειρίες!!!».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης