ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΗ Έλλη Στάη μετά τον Μαραθώνιο έτρεξε στο ζαχαροπλαστείο

Η Έλλη Στάη μετά τον Μαραθώνιο έτρεξε στο ζαχαροπλαστείο

Η Έλλη Στάη πιστή στο ραντεβού της κάθε χρόνο, λαμβάνει μέρος στον αυθεντικό Μαραθώνιο και φυσικά τερματίζει σε πολύ καλούς χρόνους.

Με κορμί που θα ζήλευαν ακόμα και τα κορίτσια του GNTM, η «σιδηρά κυρία» της ενημέρωσης, δίνει το σωστό παράδειγμα άσκησης και διατροφής και φυσικά χωρίς τύψεις, απολαμβάνει τις μικρές ατασθαλίες επιβράβευσης.

Η κυρία Στάη, ανέβασε στον λογαριασμό της στο Instagram μια φωτογραφία όπου ποζάρει ιδρωμένη, με ύφος ενθουσιασμένου μικρού παιδιού, στην βιτρίνα ενός ζαχαροπλαστείου και επιλέγει το γλυκό που θα την τονώσει μετά τον κουραστικό αγώνα.

«Αφού τρέξαμε, είπαμε να τα φάμε όλα χωρίς ενοχές» δήλωσε η αγαπημένη παρουσιάστρια του δελτίου ειδήσεων.

Δείτε επίσης: Η Κωνσταντίνα Φλώρου τα «τσίμπησε» τα κιλάκια της και μας αρέσει πολύ (video)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης